A partir de CHF 105
Bristol***
Avis Hôtel Bristol***
Ob. Dorfstrasse 6, 3715, Adelboden

Hôtel Bristol a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 30 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Bristol*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Adelboden ! Vous pouvez également trouver 40 Photos concernant Hôtel Bristol*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suisse. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Berner Oberland. Comparer Hôtel Bristol*** avec les autres logements, dans Adelboden.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Bristol*** Adelboden N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

30 avis sur Bristol***

En couple, Juil 2014
"UNFORGETTABLE STAY AT THE BRISTOL HOTEL"traduire
Bruno Baettig
Emplacement par rapport aux pistes

02/08/2014 We spent an unforgettable holiday at this small and friendly boutique hotel in Adelboden. We enjoyed a very warm welcome. Very friendly and professional staff. Everything was perfect and high quality. Excellent value!
If you look to stay in Adelboden there is one address:
Hotel Bristol Relais du Silence
We will be back next year. BB Zürich

En couple, 2013
"Kommern wieder"traduire
spanky

08/10/2013 Hatten einen genialen Urlaub in diesem wundervollen Haus. Haben uns auf jede erdenkliche Art erholt und willkommen gefuehlt. Das Personal war eeberaus freundlich und aufmerksam sie haben sich alle muehe gegeben unsere Wuensche zu erfuellen. Besonders die beiden Rezeptionsmitarbeiter sind zu erwaehnen. Die Kueche ist super lekker und mann konnte bei keinem Gang sagen ich hoere auf zu essen und verzichte auf etwas. Die Zimmer waren mit einem genialen Bergblick wenn man im Winter kommt hat man einen direkten Blick auf die Rennstrecke am Chuenisbaergli. Wir sagen nur Berge pur und kommen wieder!
P.S. Der kleine aber gemuetliche Wellnessbereich ist auch zu empfehlen besonders die aussergewoehnliche finnische Sauna im Fass im Garten.

En couple, Juil 2013
"Meer dan goed"traduire

09/07/2013 Pas terug, 3 nachten verbleven. Heel goede service. Vriendelijke uitbaters en personeel. Ontbijt en avondmaal zijn ok. Restaurant is aangenaam. Kamer was kraaknet. Bij parkeerprobleem werd onmiddellijk naar een oplossing gezocht. Goede ontvangst van WI-FI. Kamer was ruim genoeg voor ons,2 personen, en mooi ingedeeld. Wat ons betreft een aanrader. Adelboden is mooi en het hotel is in het centrum. Eveneens mogelijk, daguitstap naar Bern, Luzern of Interlaken.

Plus d'informations sur Hôtel Bristol*** chez :

En couple, Mar 2013
"Prima hotel midden in het centrum"traduire
Jasper
Emplacement par rapport aux pistes

11/04/2013 Hotel Brisol is een degelijk Zwitsers berghotel vlakbij de hoofdstraat van Adelboden. De lobby met bar en gashaard is, hoewel het gezellig klinkt, niet erg sfeervol ingericht. Het restaurant is prima, met een lekker ontbijtbuffet een een prima diner. Wel gek is dat ze geen goede Bircher Müesli kunnen maken (veel te waterig), dat is toch hét typisch Zwitserse ontbijt.
De kamer die we kregen toegewezen (nr. 1) was prima: lekker ruim met een apart zitje. De kamers verschillen onderling flink: sommige liggen in het oude deel van het hotel en andere in de nieuwere aanbouw.
Naar de skilift naar het Hahnenmoos-gebied is het een paar minuten lopen. De lift naar een kleiner skigebied welhaast naast het hotel. Parkeren kan bij het hotel, maar als het hotel vol zit zijn er niet genoeg plaatsen voor alle gasten. De wellness is vrij klein en niet bijzonder. Als je via een reisorganisatie boekt, moet je er voor bijbetalen.

En couple, 2011
"This place is great"traduire
peter lilly

17/09/2011 we stayed at the Bristol at the beinning
of September for 3 nights.
excellent food
great place
staff is excellent
adelboden is lovely
free internet!!
relais du silence always nice
among the best
we will be back for sure.
peter lilly

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2011
"Voor ons niet meer"traduire
poppe
Emplacement par rapport aux pistes

17/08/2011 mooi kleinschalig hotel kamers in orde, eten goed , bijbetalen ook in H.P voor één eitje 4.50 euro, fles water aan tafel 10 euro , badkamer zeer klein , veel lawaai na 21 uur van keuken en douches, we zaten met onze neus op het dak te kijken van het naast gelegen hotel omdat dit op amper 2 meter is aangebouwd ,bijbetalen voor de wellness 15 euro P.P , wel vriendelijk personeel en proper .
8 parkeerplaatsen ter beschikking iedere dag een ramp nergens kan je parkeren overal privé, alles en overal héél duur zelf een P.V bij de politie doordat onze nummerplaat van de wagen genomen was ( wij niet alleen ) kost je 35 euro !!! niet te doen

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Verzorgd maar dure extra's voor ontbijt + drankjes"traduire
Arletje
Emplacement par rapport aux pistes

19/05/2013 We hadden een mooie grote familiekamer, proper en verzorgd met mooi zicht op de bergen, geen terras. We verbleven in halfpension om de uitgaven ter plaatse te beperken. Avondeten was heel lekker met speciale gerechten, maar niet kindgericht want geen kindermenu en ook de desserten waren soms tè speciaal zodat de kinderen ze niet lustten, bv. met alcohol. Prijs van hotel in zomer is héél interessant maar dit proberen ze terug te verdienen:
- lekker ontbijt, maar steeds hetzelfde beleg, beperkt aantal pistolets(broodjes) EN nieuwe regel dat je 5 euro PER PERSOON moet betalen voor warm ontbijt, d.w.z. een stukje spek of een gebakken of gekookt eitje.
- fles water van 1 liter aan tafel bij het avondeten kost 10 euro en andere drankjes ook superduur.
Het hotel ligt tamelijk hoog zodat het weer in juli tamelijk koud was (+/- 12 graden) met regen en zelfs sneeuw boven op de berg, wel mooi voor wandelingen. In de winter kan dat een voordeel zijn want je bent heel dicht bij de liften.

En couple, Juin 2011
"GREAT PLACE TO STAY"traduire
Miller Fred

30/06/2011 I was spending here a part of my Honeymoon and I have to say that everything was amazing.
The Receptionists and all staff were really prepared and very friendly.
The Room was really big and quiet. The small but nicely equipped wellness area
"aqua live" was a dream. Food and service excellent.
If you need a relaxing holiday break, this is the right place for you.

Avec des ami(e)s, Avr 2011
"Wunderschöne Ostertage im Hotel Bristol"traduire
Franziska Meier
Emplacement par rapport aux pistes

22/05/2011 Bereits zum 2. Mal verbrachten wir unvergessliche Ferien im Hotel Bristol in Adelboden. Eine wirklich empfehlenswerte Adresse. Franziska Meier

En couple, Oct 2010
"Wunderschöne Herbstferien im Bristol"traduire
Peter Meier

23/10/2010 Wir verbrachten wunderbare Herbsttage in Adelboden und im Hotel Bristol.
Besonders hervorheben möchten wir den äusserst charmanten Empfang und das Personal, welches äusserst hilfreich war. Die Zimmer waren für ein 3 Sterne Hotel äusserst komfortabel eingerichtet und das Essen war ein "Traum".
Wir können dieses Hotel nur weiterempfehlen.
Peter Meier, La Colle sur Loup

1 2 3 suivant