A partir de CHF 150
Spinne****
Avis Hôtel Spinne****
Grindelwald-bus, CH-3818, Grindelwald

Hôtel Spinne a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 29 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Spinne**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Grindelwald ! Vous pouvez également trouver 4 Photos concernant Hôtel Spinne**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suisse. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Berner Oberland. Comparer Hôtel Spinne**** avec les autres logements, dans Grindelwald.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Spinne**** Grindelwald N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

29 avis sur Spinne****

Avec des ami(e)s, Mar 2012
"Heerlijk hotel op prachtige plek"traduire
Paulusma
Emplacement par rapport aux pistes

06/04/2012 Grindelwald, we hadden er nog nooit van gehoord, maar wat een leuke plek en wat een goed hotel. Verwacht hier goede service, vriendelijkheid en een knus hotel met doorloopjes en gangetjes. Niet helemaal uptodate, maar de kamers zijn dat wel. Zwitsers, dus geen fancy zaken maar wel schoon en goed.
Grappig is dat het er vergeven is van Japanners en andere Oosterse mensen omdat hier het hoogste treinstation van Europa te bewonderen. Dat maakt het wel lachen, alleen maar (zichzelf) fotograferende mensen.

En couple, Sep 2011
"Verwennen op top-niveau"traduire
RR
Emplacement par rapport aux pistes

16/07/2012 Uitzicht op de Bergen was om sprakeloos van te worden, en wat een prachtige kamer ( luxe Zuidkant ). Ook de spa heeft bijgedragen aan de ontspanning na lange wandeldagen. Personeel zeer vriendelijk en het eten was elke avond een feestje. Terras is ook een pluspunt. Het ligt heel centraal, vlak bij de liften en bij het station om de bergen in te gaan. Een wandelparadijs dus. Omdat de euro nu even niet zo gunstig is, gaan we over een paar jaar weer eens kijken. Een h

En voyage organisé en groupe, Mar 2011
"Hotel met super uitzicht"traduire
bruijn237
Emplacement par rapport aux pistes

13/05/2011 Hotel was goed, service was ok, prima eten, geweldige sauna.
Enige minpunt zijn de prijzen van de drankjes. In het algemeen vond ik de prijzaan in geen enkele verhouding staan met hoeveelheid en kwaliteit. Voorbeeld: 2 x lunch bestaande uit 2 wienerworstjes met snee brood en een 2 x cola light voor 37 zwitserse francs.

En couple, Mar 2011
"Goed Hotel met een zeer goede keuken"traduire
Niesing
Emplacement par rapport aux pistes

30/03/2011 Wij zijn in maart 2011 een week in Hotel Spinne geweest.
Het diner en ontbijtbuffet zijn van zeer goede kwaliteit.
De bediening is vriendelijk en eventuele problemen worden direct opgelost
Wij zaten in het questhouse. De kamer was niet zeer ruim maar had wel een mooi uitzicht op de bergen.
Het skigebied is met de hoge bergen zeer indrukwekkend.

En voyage organisé en groupe, Mar 2011
"Grandioos"traduire
Gruppe Huijbregts
Emplacement par rapport aux pistes

06/04/2011 Eind maart/begin april hier met groep van 29 personen verbleven. Prima hotel, gelegen in het centrum in Grindelwald met een prachtig uitzicht op de Eiger Noordzijde. Skibus stopt op 10m afstand van het hotel. Mooie (onlangs gerenoveerde) kamers met koffie/theefaciliteiten en mooie sauna, groot zonneterras etc. Goede keuken en gastvrij personeel (Ned. eigenaresse). Prachtig gebied om te skien en te wandelen. Kortom voor herhaling vatbaar.

Avec des ami(e)s, Fev 2011
"Zeer gezellig en aangenaam hotel"traduire
marianne
Emplacement par rapport aux pistes

03/07/2011 Wij gingen naar Grindelwald om uit te rusten, te skiën en te genieten, en dit is perfect gelukt. We kregen onverwachts een vernieuwde kamer toegewezen, en die zijn werkelijk schitterend: gezellig, met planken vloer en mooie decoratie. Heel lekker eten in een gezellig restaurant en vriendelijke service. Al bij al een heel geslaagde vakantie en voor herhaling vatbaar.

Famille avec enfants en bas âge, Jan 2011
"Niet twijfelen ,gewoon doen"traduire
fam Sabbe
Emplacement par rapport aux pistes

15/01/2011 Skivakantie van 2/1/2011 tem 8/1/2011 : goed en gezellig familiehotel ,centraal gelegen , behulpzaam personeel, nette kamers(probleempje met bed werd ONMIDDELLIJK opgelost ), prima bediening aan tafel ,gebruik van wellness is inclusief .
Wij twijfelen niet : opnieuw skireis = opnieuw hotel Spinne !

En couple, Jan 2011
"Geweldig genoten!"traduire
Sjal
Emplacement par rapport aux pistes

19/01/2011 We hebben in dit hotel echt geweldig genoten! Een heerlijk avondje bij de openhaard was echt ontspannen. Ligging in het centrum is perfect en de Nederlandse gastvrouw van dit hotel heeft ons hartelijk ontvangen!

Een heerlijk hotel in een prachtige omgeving!

Geweldig genoten dus!

En couple, Aou 2010
"Geweldig goed hotel"traduire
J. Damoiseaux

29/08/2010 Wij verbleven in augustus 2010 tien nachten in dit hotel. Onze kamer lag in het guest house en had een schitterend uitzicht op de bergen. De service was uitstekend en het personeel gaf je persoonlijke aandacht. Het diner was van uitstekende kwaliteit en heel gevarieerd. Een pianist zorgde voor de muzikale achtergrond. Ook de spa-faciliteiten waren prima verzorgd tot en met de kruidenthee aan toe. Het hotel ligt centraal ten opzichte van de liften, openbaar vervoer en wandelgebieden. Wij komen hier beslist nog eens terug!

"Goed Hotel"traduire
Coad

20/06/2010 Goed hotel, met vriendelijk ontvangst. De ligging is prachtig en vanuit onze kamer hadden we een mooi uitzicht op de bergen. Het eten was matig en de bediening had het vrij druk (met weinig gasten). De spa faciliteiten waren geweldig na een lange dag wandelen. Apart dat we bij het afrekenen moesten betalen voor het parkeren van onze auto bij het hotel.

1 2 3 suivant