A partir de CHF 110
Hostellerie am Schwarzsee****
Avis Hôtel Hostellerie am Schwarzsee****
Pürrena 634, 1716, Schwarzsee

Hôtel Hostellerie am Schwarzsee a obtenu une note de 8,7 de 10, basé sur 17 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Hostellerie am Schwarzsee**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Schwarzsee ! Vous pouvez également trouver 34 Photos concernant Hôtel Hostellerie am Schwarzsee**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suisse. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Région de Fribourg. Comparer Hôtel Hostellerie am Schwarzsee**** avec les autres logements, dans Schwarzsee.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Hostellerie am Schwarzsee**** Schwarzsee N'hésitez pas à donner votre avis!

17 avis sur Hostellerie am Schwarzsee****

Famille avec enfants en bas âge, Mar 2014
"Perfecte service en prachtig hotel"traduire
Hans Buis

09/03/2014 Afgelopen week hier samen met de kinderen doorgebracht. Prachtig hotel met een schitterend uitzicht uit de kamers over het meer en de bergen.
Het hotel is voorzien van een zwembad en Wellness gedeelte. ( stoombad, 3 sauna's). Ook heb ik gebruik gemaakt van de masseur die in het hotel aanwezig is, echt een aanrader
Het personeel is erg servicegericht en goed op elkaar ingespeeld. we zijn echt in de watten gelegd.
We hebben gebruik gemaakt van een van de speciale arrangementen.
Het hotel ligt aan een meer en op 50 meter lopen van de skipiste.
Onder in het hotel is ook nog een skiverhuur aanwezig.
De manager spreekt Nederlands.

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2012
"Super vakantie gehad incl sneeuw"traduire
Hans

06/01/2013 Dit jaar oud en nieuw doorgebracht wederom in schwarzsee . Zojuist terug gekomen kunnen wij maar een ding zeggen perfect. Of het nu eten betreft of service of zwembad of klantvriendelijkheid alles is perfect. Omtrent appartementen kunnen wij zeggen dat er maar weinig hotels zijn met zulke ruime appartementen. Gastvrijheid is top. Wij zijn met ons gezin geweest en onze dochter wilde blijven maar helaas.

En couple, Aou 2011
"Zeer goed hotel"traduire
Jos en Daphne Klaas...

15/08/2011 Mooie omgeving, zeer de moeite waard. Alleen de prijzen zijn door de dure zwitserse frank erg gestegen.

Plus d'informations sur Hôtel Hostellerie am Schwarzsee**** chez :

Famille avec enfants en bas âge, Dec 2010
"Perfecte vakantie gehad!"traduire
geert-jan derksen

30/12/2010 Dit hotel heeft een Nederlandse manager die zeer gedreven aanvoelt hoe hij zijn gasten kan bedienen. Alle faciliteiten aanwezig, dus "hardware " is super.
Mooi zwembad, perfect saunalandschap, super restaurant en mooi bedachte spielzimmer voor de kleintjes. Dit hotel is duidelijk gewend aan gezinnen en is zeer behulpzaam en meedenkend. Gastronomisch op hoog niveau. We waren er voor de wintersport. Perfecte piste voor beginners, kinderen en gevorderden. Zeker niet de meest uitdagende routes maar voor een relaxte skivakantie prima. Veel in de omgeving te doen en de manager geeft je graag tips en spreekt uit ervaring.
Kortom een ideale vakantie die niet te duur hoeft te zijn maar een hoge standaard van kwaliteit heeft.

En couple, Juin 2010
"Eigenaar legt zich toe op buspassagiers"traduire
B.B.

20/06/2010 Kamer wordt aangegeven als suite, dat is wel erg overdreven voor een klein appartement in de Heidi en Peter stijl. Zeker de badkamer en het keukenblok zijn gedateerd.
Op het balkon staan twee vieze stoeltjes met een ice tea tafeltje, met van het zelfde frisdrankmerk een parasolletje zonder voet :afdankertjes van het terras waar nu de stoelen zijn vernieuwd.
Het zogenaamde keuze menu is redelijk, maar veel te kiezen valt er niet omdat er naar vis of vlees wordt gevraagd.
De eigenaar legt zich toe op buspassagiers, waar het hotel zich erg op richt, wat ook door hem wordt bevestigd.
Buspassagiers gaan voor collectief, wij gaan meer voor individueel en dat wordt dan lastig tussen die grote groepen. Het hotel is over het geheel, netjes maar wel saai en smakeloos ingericht. De ligging en de omgeving is prachtig.

En couple, Oct 2009
"Mooi hotel met super service"traduire
j

15/10/2009 we zijn heel erg tevreden over dit mooie hotel en de vriendelijke bediening de manager is erg trots op zijn hostellerie en met recht .
het wordt alleen nog maar mooier als alle meubels en de vloeren en gordijnen en lampen zijn vernieuwd in de heel grote kamers en als alles na begin december klaar zal zijn wij gaan zeker terug naar dit hotel ze mogen er trots op zijn
ook de plaats is heel mooi in de zomer.

En couple, Aou 2009
"Prachtig"traduire
Jan Konings

14/09/2009 Mooi hotel, zeer grote kamers, zeer goede service. Kamers zijn enigszins gedateerd, maar de eigenaar is druk bezig met de renovatie van de kamers. Al met al een tophotel en aanbevelingswaard. Omgeving is ook heel mooi. Hotel is direct aan het meer gelegen, met een enorm uitzicht op het meer. Eten is zeer goed.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2009
"Heerlijk hotel"traduire
fam Knip

08/09/2009 Wij zijn hier eind augustus 2009 vijf dagen geweest. Kamers lekker ruim en schoon. De buitenkant van het hotel vond ik iets minder schoon, daar kan wat vaker met een ragebol langs gegaan worden.
Personeel vriendelijk.
Wij hadden halpension geboekt en het eten was heerlijk. Let er wel op als je met kleine kinderen gaat dat er geen apart kindermenu geserveerd wordt. Wel kun je lekkere pizza's uit het pizzarestaurant bestellen.
Zwembad en sauna's zijn echt geweldig.
Uitgebreid ontbijt.
Dus zeker zonder kinderen een echte aanrader.

En voyage organisé en groupe, Juin 2009
"Super"traduire
betty swijghuizen

05/07/2009 we zijn met een groep mensen met een verstandelijke beperking een week in het hotel geweest en iedereen heeft geweldig genoten van alleswat er aangeboden werd mooie kamers heerlijk eten en personeel die de mensen met alle respect behandelden we leken wel vips niks was teveel gevraagd wekomen zeer zeker nog een keer terug

En famille
"Erg gastvrij hotel, je voelt je echt 'gast'."traduire
Fam. de Koning

03/08/2008 We hebben een aantal dagen in dit hotel doorgebracht als tussenstop vanuit Italie naar huis. Dit is ons erg goed bevallen. De omgeving is prachtig. Personeel erg vriendelijk en erg gastvrij.
Een echte aanrader!!!