A partir de CHF 0
l'Hospice du Grand-St-Bernard
Avis Hôtel l'Hospice du Grand-St-Bernard
1946 Bourg-St-Pierre, 1946, Bourg-Saint-Pierre

Hôtel l'Hospice du Grand-St-Bernard a obtenu une note de 8,0 de 10, basé sur 1 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel l'Hospice du Grand-St-Bernard pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Bourg-Saint-Pierre ! Vous pouvez également trouver 33 Photos concernant Hôtel l'Hospice du Grand-St-Bernard sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suisse. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Wallis. Comparer Hôtel l'Hospice du Grand-St-Bernard avec les autres logements, dans Bourg-Saint-Pierre.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur l'Hospice du Grand-St-Bernard Bourg-Saint-Pierre N'hésitez pas à donner votre avis!

1 avis pour l'Hospice du Grand-St-Bernard

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2011
"Prachtige locatie, aanrader ook als doorgangshotel"traduire
biku

25/08/2011 Hôtel de l'Hospice du Grand-St-Bernard in Bourg-Saint-Pierre ligt boven op de Col du Grand Saint Bernard. Hier met onze 2 dochters overnacht op de weg naar de Bloemenriviera, Italië. De route naar en vanaf hotel is in een schitterend berglandschap met beekjes etc. Hotel ligt aan een bergmeertje. Als je een kamer op de kopse kant van het hotel krijgt, richting Italië,kijk je 's morgens uit over een zonovergoten meer in de zon, echt schitterend. Dit hotel was vroeger een klooster en is geheel verbouwd. Overnachting is prijzig in Zwitserland, we betaalden €65,= pp incl ontbijt. Verblijf is sober maar netjes, schone kamers met eigen wc/douche/wt. Ontbijt prima met kaas/ham/jam/melk/ koffie etc. We konden vlak voor aankomst nog boeken. Tegenover het hotel ligt een jeugdherberg (hospice gr. bernard) zelf niet bekeken. Een eerdere gast was Napoleon himself. St. Bernard honden zijn naast het hotel te bewonderen. 300mtr verder is ook nog een restaurant (niet bezocht), dat is al Italie.

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?