Avis Hôtel Eggishorn***

Eggishorn***
Avis Hôtel Eggishorn***
3984, Fiescheralp

Hôtel Eggishorn a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 4 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Eggishorn*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Fiescheralp ! Vous pouvez également trouver 9 Photos concernant Hôtel Eggishorn*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suisse. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Wallis. Comparer Hôtel Eggishorn*** avec les autres logements, dans Fiescheralp.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Eggishorn*** Fiescheralp N'hésitez pas à donner votre avis!

4 avis sur Eggishorn***

En couple, Dec 2012
"Super plek voor een heerlijke vakantie"traduire
Ellie

05/09/2013 Wij gaan al diverse jaren skiën in dit gebied en gaan dit jaar voor het 3de jaar weer logeren in hotel Eggishorn. Voorheen gingen wij in een hotel in Lax. Dat was ook prima maar wat een verademing om hier boven op de berg te mogen logeren! Niet meer met die gondel op en neer!!
Het hotel is ook erg netjes, gastvrij en het personeel is over het algemeen erg vriendelijk. Ook al zijn wij er tijden de topdrukke dagen, er kan vaak wel een praatje en vriendelijk woordje vanaf. Het is er ook goed eten en drinken en je staat er direct op de ski piste!! Heerlijk, ik kan niet wachten tot we er weer kunnen zijn maar helaas zal ik nog eventjes geduld moeten hebben.....

Famille avec enfants en bas âge, Jan 2010
"Skiferien im Hotel Eggishorn Fiescheralp"traduire
Dany Lanz

02/12/2010 Das Hotel Eggishorn ist das ideale Ferienziel für Familien Super Service super Essen Kinderfreundlich und die Piste vor dem Haus Danke kommen wieder!!!

Avec des ami(e)s, Dec 2009
"Ski Ferien im Hotel Eggishorn"traduire
Lanz Daniel

01/12/2010 Das Hotel Eggishorn ist Familiär super Ferien mit oder ohne Kinder wir kommen immer gerne Danke

Famille avec enfants/adolescents, Fev 2003
"Prima hotel"traduire
Steegh

18/08/2010 Leuk familiehotel met lekker eten en prima kamers.

Het skigebied is mooi, maar wij vonden het te klein.

De weg naar Fiescheralp vonden wij niet mooi (veel industrie etc.). Oók het dorp beneden vonden wij niet echt mooi. Maar... toen we met koffers en skies met de gondel boven kwamen was het adembenemend.