Avis Hôtel Post

Post
Avis Hôtel Post
Furkastrasse, CH-3994, Lax

Hôtel Post a obtenu une note de 9,1 de 10, basé sur 17 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Post pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Lax ! Vous pouvez également trouver 27 Photos concernant Hôtel Post sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suisse. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Wallis. Comparer Hôtel Post avec les autres logements, dans Lax.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Post Lax N'hésitez pas à donner votre avis!

17 avis sur Post

En couple, Juil 2013
"Prima gezellig hotel"traduire
van der Horst
Emplacement par rapport aux pistes

06/07/2013 Een midweek de mooie omgeving van lax/Wallis verkennen.Een prima uitgangspunt is hotel post. Het hotel is gelegen op de furkastrasse wat midden in het gebied ligt van de mooiste passen van Zwitserland.(susten / furka/grimsel/simplon en niet te vergeten de nuefenpas..gewoon geweldige natuur die je met de auto of motor kunt verkennen.Het hotel heeft een Nederlandese beheerder die graag alles doet om het naar je zin te maken.Je kunt er met vragen terecht en tips vragen.Het personeel is vriendelijk en netjes.Het grote voordeel van het hotel is o.a dat er honden welkom zijn.Iedere dag werd ons hondje verwent met een aai en een lekkernij.Het eten was goed...van schnitzel/friet tot kaas fondue alles was lekker.Wat heel fijn was dat het ontbijt en avondeten tijden heel flexibel zijn,b,v keuken was tot 21.00 open.Tijd genoeg om b.v naar italie te gaan.

En couple, Sep 2010
"Fantastisch"traduire
peter.cobben@gmail....

21/09/2010 Ik ben gek op treinen. Hotel Post leek ons een goede beslissing. We hadden een fantastische vakantie, de trein stopt op een loop afstand van circa 3 minuten nabij het hotel. En van onze kamer nummer 16 konden we de treinen aan ons voorbij zien rijden. In de morgen zagen we de Glacier Express richting St. Moritz en in de namiddag zagen we de Glacier Express richting Zermatt voorbij rijden. We konden met de erlebniss Card van de Matterhorn Gotthard Bahn (MGB) 5 dagen vrij reizen tussen Disentis en Zermatt, verder had we het voordeel dat we veel zaken voor halfgeld hadden ook de Furka-stoomtrein, we hoefden niet met de auto te reizen, geen parkeergelden en geen kosten meer aan benzine. Verder hoefden we niet terug te keren naar de auto. Als we in de avond dan weer thuis kwamen maakte Paul voor ons een heerlijk 3 gangen dinner klaar. En konden we iedere avond voldaan naar bed gaan en ’s-Morgens konden dan weer van de treinen genieten. Dus een stek bij uitstek voor een echte treinliefhebber

En voyage organisé en groupe, Sep 2010
"Een perfecte aanrader"traduire
jan cremers
Emplacement par rapport aux pistes

15/09/2010 HOTEL POST is een aanrader voor zeker grotere gezelschappen, eigenaar PAUL en familie, en personeel is er voor de gasten ,met servise, eten ,aandacht, enz

En couple, Aou 2010
"Wil weer terug!!"traduire
Loek en Mirella
Emplacement par rapport aux pistes

22/08/2010 Wij hebben hier 10 dagen verbleven en komen zeker weer terug. Het is een heerlijk familiehotel met zeer vriendelijke en hartelijke mensen! De kamers zijn erg schoon en het eten is lekker, we zijn niets te kort gekomen. De omgeving is schitterend en je kunt van hieruit alle kanten op zonder dat je in een zeer toerischtisch dorp verblijft en dat is zeer relaxed. Het lago magiore, de matterhorn en diverse grote plaatsen zijn niet al te ver en geweldig om heen te gaan. De Matterhorn bahn stopt bijna voor de deur dus de auto kan fijn blijven staan zodat iedereen van de omgeving kan genieten(ook super voor de wintersporters). En in de avond is het er zeer gezellig op het terras of aan de bar als je dit wilt. Wij willen onze complimenten maken aan de familie Hendriks voor deze supermooie vakantie en zoals gezegd...we komen zeker weer terug!!

groetjes aan iedereen van Loek en Mirella

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2010
"Top hotel"traduire
van hoeye
Emplacement par rapport aux pistes

21/06/2011 Het is een geweldig hotel, waar we heel gastvrij ontvangen zijn..

En voyage organisé en groupe, Avr 2010
"Fantastische plek"traduire
Theo Thomassen
Emplacement par rapport aux pistes

17/04/2010 Zie hier mensen die ligging t.o.v. piste niet goed waarderen. Er is een gratis pendel bus hoor!!!
Wij zijn hier geweest met onze personeelsvereniging met pasen 2010.
In één woord fantastisch. Deze mensen weten wat gastvriendelijkheid is. Eten is fantastisch en er wordt heel goed voor iedereen gezorgd. Echt een absolute aanrader voor iedereen die van wintersport houd of van wandelen in de natuur.
Een bijzonder leuk uitstapje voor personeelsverenigingen!!!!!
"Ga zo door familie Hendriks"

En voyage organisé en groupe, Sep 2008
"Aanrader in prachtig stukje zwitserland"traduire
Bert Jenneskens
Emplacement par rapport aux pistes

24/11/2008 Prima kwaliteit en voor iedereen aan te raden.
Mensen doen uitstekende service bieden en het eten is super.
Voor zomer en winter een aanrader.

En famille
Sandra de Groot
Emplacement par rapport aux pistes

22/02/2008 Paul en Paul, vader en zoon, gezellige Limburgers. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Op 5 minuten rijden van de gondel naar boven (Fiesch) waar ca. 100 km skigebied is.

En couple, Oct 2007
Bed & Breakfast "Be...
Emplacement par rapport aux pistes

21/11/2007 Fijn hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Goede service en erg gastvrij.
Prima restaurant,waar het goed eten is.
Komen de komende winter graag terug en
hebben al geboekt.

En couple, Sep 2007
Henk Berkhout en Na...

18/09/2007 Gezellig, goed hotel. Aardige eigenaar, zoon is een prima kok. Doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken, zonder opdringerig te zijn!
Kortom: aanrader!!! Ook in de zomer.