Avis Hôtel Moulin**

Moulin**
Avis Hôtel Moulin**
Saastalstrasse, 3910, Saas Grund

Hôtel Moulin a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 11 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Moulin** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Saas Grund ! Vous pouvez également trouver 10 Photos concernant Hôtel Moulin** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Suisse. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Wallis. Comparer Hôtel Moulin** avec les autres logements, dans Saas Grund.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Moulin** Saas Grund N'hésitez pas à donner votre avis!

11 avis sur Moulin**

En voyage organisé en groupe, Jan 2011
"Zeer geslaagd, om terug te keren"traduire
Jassin Robert

24/03/2011 wij waren daar met een groep van 7 skiërs, hartelijke ontvangst,
hoteleigenaars en personeel maken tijd voor alle gasten.
prijs/kwaliteit zeer goed, nette eenvoudige kamers met goede bedden (twin),
eten lekker maar niet gastronomisch,
skiën: 50 m van babypiste en vandaar op 15 min op 3000m.
enige minpuntje : vloerverwarming, dus moeilijker om iets te laten drogen. (haardroger nuttig)

En couple, Jan 2010
"Heel fijn hotel. Aanrader"traduire
mcsr56
Emplacement par rapport aux pistes

17/01/2010 Hotel Moulin is een echte aanrader. Iedereen is even vriendelijk en hulpvaardig.
Ontbijt en avond eten zijn prima voor elkaar. Grote kamers en erg belangrijk ze zijn ook schoon.
Ook ligt het dicht bij de piste. Met de sleeplift kun je zo via de dalafdaling naar de grote lift van Saas Grund. Na een dag skieën kun je via de dalafdaling (bij genoeg sneeuw) zo naar het hotel skieën.
De skibus naar Saas Fee is nog geen 70 meter van het Hotel. En vertrekt ieder kwartier.

Famille avec enfants en bas âge, 2009
"Heerlijk hotel met veel sfeer"traduire
piet en hanneke phi...
Emplacement par rapport aux pistes

26/12/2009 Hotel Moulin in Saas-Grund is een heerlijk hotel, gastvrij met goede kamers en uitstekende bedden. Goed eten en vriendelijke staf. Kindvriendelijk en klantgericht.

En couple, Dec 2009
"Urlaub im Hotel Molin immer wieder gern!"traduire
Mike
Emplacement par rapport aux pistes

13/01/2010 Das Hotel Molin strahlt eine familiäre Atmosphäre aus. Wir buchen immer Halbpension. Zum Frühstück gibt es verschiedene Backwaren, einen leckeren Bergkäse, natürlich auch Müsli ,Eier, Wurst und süßen Aufstrich. Am Abend gibt es Salat von der Bar, Vorsuppe, Hauptgang und Dessert. Man kann natürlich auch Wünsche äußern. Mein Mann ist ein absoluter Schnitzelfan. Lecker....
Die Zimmer sind geräumig, sauber und haben normale Ausstattung, besonderst toll ist der große Balkon.
Kurz und knapp, dass Preis Leistungsverhältnis stimmt hier noch.
Im Winter, aber auch im Sommer ist die Landschaft einfach nur schön.
Die Skipisten sind für den Anfänger, sowie für den Profi sehr gut.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2009
"Vergane Glorie"traduire
Maarten
Emplacement par rapport aux pistes

05/09/2009 Hotel Moulin. Niet een hotel van onze eigen keuze. Maar we werden overgeplaatst, omdat ons oorspronkelijke hotel "overboekt" was. In eerste instantie waren er hoge verwachtingen gezien de recencies die we over het hotel gelezen hadden.
We hadden halfpension geboekt. Iets wat normaal voor 10 dagen ruim 800 euro kost in Moulin, wij hadden gelukkig slecht 600pp betaald, aangezien dit de prijs van ons oorspronkelijk hotel was.
Het eten was absoluut goed, ondanks dat de saladebar niet werd bijgevuld, waardoor de keuze vaak beperkt was. Maar met name de service en vriendelijkheid van het personeel viel vies tegen.
- service met sjacherijnige uitstraling
- te weinig personeel waardoor de wachttijden voor bijvoorbeeld een drankje fors opliepen.
- Bedden werden pas na 8 dagen verschoond
- Prullenbakken op hotelkamers werden niet elke dag geleegd.
- saladebar was vaak leeg.
- handdoeken niet verschoond toen we 1 nacht elders sliepen (hotel was hierover geinformeerd)

En voyage organisé en groupe, Juil 2009
"Een terugkomertje."traduire
hoevenaars

20/08/2009 Hotel moulin is zeer goed ,prijs-kwaliteit uitstekend, waren 10 dagen,van24 Juli tot 2 aug.2009 en hebben genoten van de gastvrijheid ,jammer dat er s,avonds geen muziek was in het hotel, daar wij toch met 50 pers. aanwezig waren.
een klein minpuntje Gr. Jan en Riekie

"Oud maar een heerlijk hotel."traduire
Jan en Nel den Hart...
Emplacement par rapport aux pistes

19/03/2009 Echt een aanrader, schoon, grote kamers en vriendelijk personeel, goed ontbijt en een goed diner.
Prijs/ Kwaliteit super.

En couple, Jan 2009
"We zijn juist terug van een week in hotel Moulin."traduire
De Wulf - Van Meerv...
Emplacement par rapport aux pistes

18/01/2009 We kunnen dit hotel enkel in alle punten aanraden.
Grote kamers, lekker eten, en vriendelijke bediening.
Wat wil je nog meer voor zulke prijs.

Een aanrader op alle gebied.

En couple, Dec 2008
"Een thuiskomer"traduire
Alexandra
Emplacement par rapport aux pistes

28/12/2008 In dit hotel voel je je door de gastvriendelijkheid snel thuis. Altijd een persoonlijke babbel. Kamers zijn ruim en hebben een heerlijk matras. Onze kamer had een complete keuken. Geen wonder dat dit hotel al 30 jaar stamgasten heeft. Bij voldoende sneeuw kan je tot aan de skiberging skieen. Wij hebben al geboekt voor volgend jaar!

En couple, Juil 2007
Dupay Jean

20/07/2007 dit hotel is een aanrader! vriendelijke mensen,

lekker eten en nette kamers. wij keren nog terug.

irène en jean dupay--- humbeek-belgie