A partir de CHF 185
St. Luc
Évaluations St. Luc

St. Luc a obtenu une note de 7,0 de 10, basé sur 6 évaluations
Vous voulez avoir l'avis des voyageurs sur St. Luc ? Venez lire les évaluations des Zoovernautes sur St. Luc. Vous avez déjà été à St. Luc ? Partagez votre opinion en cliquant sur "Ajouter une évaluation". Sur Zoover, vous pourrez trouver des avis 2 Hôtels sur St. Luc. Venez rajouter 29 Photos sur St. Luc. Sur cette page, vous trouverez tous les hébergements dans St. Luc. Vérifiez d'autres lieux de vacances pour Suisse. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Wallis.
Il n'y a pas encore d'évaluation pour la destination St. Luc. Vous pouvez ajouter une évaluation sur cette destination.

Vous avez déjà visité cette destination ?

6 avis sur St. Luc

3,7
4,3
9,6
Famille avec enfants/adolescents, Dec 2013
"Sle eeee pende zaak..."traduire
Jos, Irma, Laurie &...

31/12/2013 Rustig en relatief klein skigebied, waar je veel families met kleine kinderen zult tegenkomen. Het skigebied ligt hoog (1650m-3000m), is daardoor sneeuwzeker en biedt erg fraaie uitzichten op de 4000-ers van Wallis.
Aardige afdalingen, maar weinig uitdagend voor de gevorderde skiër. De liften zijn verouderd, en eenmaal boven zijn er alleen maar sleepliften, 2 km sleeplift is geen uitzondering!
Groot voordeel van dit gebied: nauwelijks wachttijden bij de liften, iig tijdens onze week.
St.-Luc is een authentiek dorpje, maar er is niet veel te beleven. Wij verbleven in 'Chalet Grimzel', maar het was wel lastig te bereiken: parkeren [betaald] is centraal en ver van het chalet. Iedere dag met koffers, ski uitrusting en/of boodschappen 150 m een steil besneeuwd pad omhoog is niet voor iedereen een pretje.
Zwitserland is niet goedkoop, en ook deze keer was de prijs van skihuur, liftpassen, en een maaltijd op de piste [zelfs voor een klein eenvoudig gebied als dit] steeds weer even slikken.

En voyage organisé en groupe, Avr 2007
"Fantastisch"traduire
Sofie Vanneste

30/07/2008 Om nooit te vergeten, prachtig skiegebied, maar niet echt extreem groot, maar zeker genoeg om een week te genieten van de sneeuw. Als ik kan zou ik direct teruggaan, we sliepen in een gezellige chalet met enorm lekker eten.

En couple, Oct 2006
J. Helmond

12/10/2006 Een rustig plaatsje met veel wandelroutes die goed zijn aangegeven. De hele vallei is trouwens een bezoek. In de winter een goed skigebied, niet druk maar ook niet al te groot.

Plus d'informations sur St. Luc chez :

En famille, Oct 2005
Albert

31/10/2005 Rustig hooggelegen dorpje, op 35 minuten rijden van het dal (winkelcentra). Vele wandelmogelijkheden in de vallei (Val d'Anniviers).
Mooie vergezichten en in de zomer meestal goed weer. Kom al meer dan 30 jaar in de streek.

Luc Verschaeve

11/08/2005 4 dagen verbleven in Hotel "La Fougère"
Wij hebben daar echt genoten van de super vriendelijke bediening van de baas van het hotel, ook het avondeten was zeer lekker en dit alles met een fantastisch zicht op de vallei.

Het was zeker en vast niet duur.

griet

01/02/2005 ik vond het een heel goede plek
ik ga er binnenkort weer naar toe

Que pensez-vous des repas servis en vol ?