Avis Hôtel Foresters Arms***

Foresters Arms***
Avis Hôtel Foresters Arms***
PO Box 14, Ezulwini

Hôtel Foresters Arms a obtenu une note de 7,5 de 10, basé sur 36 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Foresters Arms*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ezulwini ! Vous pouvez également trouver 29 Photos concernant Hôtel Foresters Arms*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Swaziland. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Swaziland. Comparer Hôtel Foresters Arms*** avec les autres logements, dans Ezulwini.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Foresters Arms*** Ezulwini N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

36 avis sur Foresters Arms***

En couple, Fev 2014
"Eenmalig"traduire
A. TD

07/04/2014 Op door reis, met een om reis, nooit weer.
Denk dat er aan de doorgaande weg wel betere guesthouses zijn.
Ligging is prachtig, met mooi zwembad in een mooie tuin.
Kamers en bed matig.
Erg gehorig en sober.

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2012
"Fantastisch"traduire
nancy_van_rooij

05/05/2012 Hoewel het wat afgelegen is, ligt het hotel fantastisch middenin de natuur. Voor de gast is niks teveel. Het eten is geweldig. Zeker de moeite waard om een paar nachtjes te verblijven.

En couple, Avr 2012
"Een aangename accomodatie met uitstekend eten"traduire
Aletta

20/04/2012 Leuke accomodatie. Grote kamers met mooi uitzicht.
Buiten kun je heerlijk zitten op mooie stoelen met kussens.
Eten is een feestje, de enthousiaste eigenaresse laat je keizen uit div. mogelijkheden die allemaal top zijn.

En couple, Avr 2012
"Een aangename accomodatie met uitstekend eten"traduire
LenJ te H

05/05/2012 Leuke accomodatie. Grote kamers met mooi uitzicht.
Buiten kun je heerlijk zitten op mooie stoelen met kussens.

En couple, Jan 2012
"Niet een plek om naar terug te keren"traduire
Arianne

18/04/2012 We kwamen laat aan bij Forester Arms, ik vond het personeel wat stug bij de ontvangst. Kan ook komen doordat het wat massaler is dan een B&B. We konden nog wel dineren. Kamer was wel aardig, leuk ingericht in Swazi-stijl. Eigenaar oudere blanke man, die het vrouwelijk personeel afblafte. Ik was blij dat we er na 1 dag weer vertrokken. Personeel was de volgende ochtend wat vriendelijker.

En couple, Nov 2010
"Verrassend goed"traduire
Wouter

20/11/2010 Forresters Arms is een ietwat ongunstig gelegen accommodatie. Circa 25 km verwijderd van Mbabane. Het hotel heeft ruime, keurig ingerichte kamers. Het eten is absoluut een feest. Ook de service is perfect. Prima hotel voor de doorreis.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2010
"Niet goedkoop maar toch een aanrader"traduire
petergaan

04/08/2011 Ligging is niet erg gunstig en de wegen er om heen zijn een drama (veel potholes). Hou er rekening mee dat als je schade krijgt aan je zuifd-afrikaanse huurauto dat je de auto eerst moet laten verslepen naar een grenspost voordat ze komen helpen.
Hartelijke ontvangst en kleurrijke kamers. Kwamen op zondag aan en dan is er een uitgebreid buffet. Het eten in de avond (maar ook ontbijt) waren super en soms een ware smaaksensatie. Ontzettend gedienstig personeel en elke ochtend een gewassen auto. Directe omgeving niets te doen. In de zomer 'snachts erg koud, het gras was zelfs bevroren.

En couple, Fev 2010
"Bijzonder hotel, je waant je in een andere wereld!"traduire
Sander en Karin Poe...

15/04/2010 Wij kwamen aan in de stromende regen en dat gaf het hotel een aparte sfeer. Het is in een oude stijl gebouwd met veel golfplaten en hout en dat ziet er dan tijdens een stortbui niet zo stevig uit. De bediening loopt in traditionele kleding en kwam gelijk met een paraplu naar de auto. De kamers zijn basis ingericht, maar door het spelen met kleuren (groen, geel, roze, paars) had het een hele aparte sfeer. Het eten is heerlijk en de bediening is super vriendelijk (erg gedienstig). De volgende morgen scheen de zon en zag het er een stuk vriendelijker uit. Het is niet super-de-luxe, maar het heeft zeker een aparte sfeer die erg leuk is. De combinatie met de service en het lekkere eten maakt een verblijf de moeite waard. Ben je op doorreis is dit niet het meest ideale hotel, het ligt ver van de snelweg en de weg naar- en van het hotel is slecht. Veel 'potholes'!

"Geen topper"traduire
Liesbeth

13/02/2010 Wij vonden dit zeker geen aanrader om nog eens te doen,zowel Swasiland niet en het hotel zeker niet.
Volgens mij komen er alleen maar engelsen die lever en nieren eten want verder was er niet veel anders te eten als diner,het vervelende was dat je 30 km buiten de bewoonde wereld zat en dus ook niet even ergens anders heen kon gaan.Nee voor ons is Zuid Afrika stukken beter,dus voor ons geen Swasi meer.

En couple, Fev 2010
"Een oase"traduire
g soer

08/03/2010 Wij verbleven maar 1 nacht in Hotel Foresters Arms. Prachtige omgeving. De weg er naar toe is niet geweldig. Allemaal "potholes". Mooie, grote en huiselijke kamers. We werden op ons wenken bediend. Er werd ons een heerlijk diner aangeboden, met veel gangen, gezellig restaurant, vriendelijk personeel. De bar klein maar gezellig meer in huiskamer style.

1 2 3 4 suivant