A partir de 869 SZL
Lugogo Sun***
Avis Hôtel Lugogo Sun***
EZULWINI VALLEY, 4106, Ezulwini

Hôtel Lugogo Sun a obtenu une note de 7,9 de 10, basé sur 13 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Lugogo Sun*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ezulwini ! Vous pouvez également trouver 6 Photos concernant Hôtel Lugogo Sun*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Swaziland. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Swaziland. Comparer Hôtel Lugogo Sun*** avec les autres logements, dans Ezulwini.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Lugogo Sun*** Ezulwini N'hésitez pas à donner votre avis!

13 avis sur Lugogo Sun***

En voyage organisé en groupe, Mar 2014
"Mooi hotel"traduire
claudia

05/03/2014 Prima hotel, uitgebreid ontbijt

En voyage organisé en groupe, 2011
"Geweldig buffet."traduire
carina_1

10/05/2011 Mooie ruime kamers welke goed schoon waren bij aankomst. Het buffet is werkelijk geweldig. Enorm veel keuze en door een kok je eigen wokgerecht laten bereiden met saus naar keuze. Onze tafelgenoot had knoflook en omdat wij pal naast het buffet zaten, werden we weggerookt door de geur van knoflook maar de smaak was top! De eetzaal is erg groot maar de kwaliteit van het eten maakt veel goed. Vriendelijk personeel. Zwembad met poolbar en groot terras. Een aanrader!

En voyage organisé en groupe, Nov 2010
"Prima"traduire
Hans Dijkman

20/11/2010 Mooi hotel
Geen koelkast
Ondiep zwembad
Buffet ontzettend uitgebreid en goed evenals ontbijt
Toppie

En couple, Aou 2010
"Uitstekend restaurant"traduire
Samantha

12/10/2010 Prachtig hotel met het beste restaurant waar we hebben mogen eten tijdens onze reis. Koud, warm, wok, pancakes, vlees, vis! Te veel om op te noemen. Alleen het toetje bestond al uit 6 verschillende taartjes, pancakes, ijsjes, enz. Ook goede service!

Kamers liggen aan de voor- en achterkant. Wij zaten helaas aan de voorkant waar de parkeerplaats is. Tot 19.00 uur rijd er een busje tussen de 3 hotels (allemaal op de zelfde weg) waar je tevens gebruik mag maken van alle faciliteiten.
Helaas heeft de receptioniste ons een ticket voor internet verkocht toen het businesscentre al gesloten bleek te zijn. Hier zei de dame dat ik bij die receptioniste mijn geld terug kon krijgen. Eenmaal daar heb ik het na veel gezeur opgegeven. De receptioniste zei dat ze van niets wist terwijl ik net die ticket gekocht had. Checken of ik de ticket al gebruikt had kon ze pas de volgende dag om 7.00 uur, maar om 8.00 uur nog niet en om 9.00 nog niet. Service bij de receptie vond ik dus uitermate slecht!

En voyage organisé en groupe, Oct 2008
"Zelden zo lekker gegeten"traduire
paul steenhuis

10/11/2008 Keurig hotel, kamers ruim en netjes, weinig mis mee. Het eten is subliem, zowel ontbijt als diner, overdadig gewoon en van prima kwaliteit. Even verderop ligt het broertje van dit hotel met een leuk, druk bezocht casino.

En voyage organisé en groupe
A. J. Heideman

08/02/2008 Prima hotel, schone ruime kamers, uitstekende keuken en vriendelijk personeel.

Renate

01/02/2007 Mooi hotel met mooie kamers.
Het eten is fantastisch in dit hotel. Je kunt zelf je wokgerecht samenstellen en laten wokken, om maar eens een voorbeeld te noemen.
Ook een enorm leuke bar aanweizg.
Ik denk dat wij een beetje pech hadden met de service. Volgens mij waren de jongens niet zo goed geluimd, er waren wat problemen met de bagage en de kamerindeling, er waren geen handdoeken (alleen hele kleintjes)en de grote zijn er ook niet gekomen (we waren er maar 1 nacht) en het personeel in zowel bar als restaurant was ook niet zo vriendelijk.

Gast

03/12/2006 Echt een hotel waar nog veel hotels een voorbeeld in die contreien aan kunnen nemen. Netjes, verzorgd, schoon, haddoeken service bij poolbar. Het eten vind plaats in een grote zaal, wel intiem, maar zeer rumoerig. Maar het eten maakt alles goed. Van wokken tot kaasplankje, van pancake tot gevulde omelet, het kan niet stuk. Zelf je ingrediënten samen stellen en laten wokken. Als ze de restaurant indeling anders maken en sneller drankjes opnemen valt er niets op te merken. Aanrader. PS toen wij weggongen ontdekten we veel lokale stalletjes/marktkraampjes rechts buiten de poort aan de overzijde van de weg.

Louis en Anja

28/11/2006 Heel mooi hotel met goed verzorgde, heel schone kamers en vriendelijk personeel. Het eten was van uitstekende kwaliteit. Alleen jammer dat de eetzaal zo massal is. Heeft inderdaad iets weg van het Van de Valk-concept. Het is bij zowel het ontbijt als ook het diner dus dringen geblazen. Jammer, maar dat is dan wel het enige minpuntje dat we ervoeren.

Sascha

29/11/2005 Een prachtig hotel met een grote eetzaal. Dit doet een beeetje Van der Valk aan en is erg rumoerig maar het eten is geweldig. Een zeer ruime keuze in voor-, hoofd- en nagerechten en je kan een wokgerecht laten bereiden waar je bij staat. De kamers zijn erg netjes en schoon. Een uitstekend adres voor een fijn verblijf!