Avis Bed and Breakfast Malandela's

_
Malandela's
Avis Bed and Breakfast Malandela's
Swaziland

Bed and Breakfast Malandela's a obtenu une note de 7,4 de 10, basé sur 4 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bed and Breakfast Malandela's pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Swaziland ! Vous pouvez également trouver 3 Photos concernant Bed and Breakfast Malandela's sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Swaziland. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Swaziland. Comparer Bed and Breakfast Malandela's avec les autres logements, dans Swaziland.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Malandela's Swaziland N'hésitez pas à donner votre avis!

4 avis sur Malandela's

En couple, Oct 2012
"Een tegenvaller"traduire
Rina

10/10/2012 De B&B ligt aan een drukke weg, die we in onze kamer hoorden. De kamer zag er mooi uit, maar wat heb je daaraan als het matras versleten is (2 nachten slecht geslapen). De douche/wc kon je afsluiten met een gordijn, geen deur. De watertemperatuur van de douche kon je erg moeilijk instellen. Veel waterverspilling en niet ontspannen douchen was het gevolg. Er is geen airco aanwezig, ramen openen om te luchten, maar er zaten geen horren voor de ramen. Tip: klamboe ophangen, want veel muggen. Was ook een fijne gedachte tegen de twee kakkerlakken die we vonden (1 levend, 1 dood).
Het eten in het naastgelegen restaurant was goed, maar het leek alsof de bediening hun werk niet leuk vonden. Zo min mogelijk praten en niet lachen! Leuke winkeltjes naast de B&B en een mooie tuin.

Seul(e), 2011
"Lovely place to stay"traduire
Jon Thain

27/10/2011 Excellent value,lovely rooms,friendly and welcoming staff.Best place to stay in the country

Avec des ami(e)s, Mai 2011
"Super Bed & Breakfast"traduire
Dennis

27/02/2012 Super B&B voor een paar nachten ( 4 of 5 kamers). Vanauit hier zijn een aantal mooie excursies te maken. Wij hebben bv per mountainbike een natuur reservaat bezocht (no big 5). Vanwege het geringe hoogte verschil is dit ook "voor alle leeftijden" aan te raden.
Het naastgelegen restaurant vond ik wat minder, een familie bedrijfje dat er naar mijn mening niet zo heel veel zin in had.

En couple, Oct 2009
"Fantastische plek!"traduire
Melanie&Ferry

25/01/2010 Malandela's is een pareltje in Swaziland. Mooie kamers (heeft zelfs volgens mij in Elle Wonen gestaan) en schoon. De prijs/kwaliteit is ongelooflijk. Op hetzelfde terrein staat de club "House on Fire". Wij waren er het weekend en hebben heerlijk kunnen dansen in deze club op de muziek van een locale band. In de B&B heb je trouwens weinig last van de muziek. Zeer lieve mensen, met de nachtbewaker een zeer leuk gesprek gehad over de verschillen in onze culturen. Echt een aanrader!!