Avis Hôtel Fame Residence Kemer*****

3 septembre 2014

Fame Residence Kemer*****
Avis Hôtel Fame Residence Kemer*****
Merkez Mah Deniz Caddesi 15, TR-07980, Kemer - Tekirova - Kiris

Hôtel Fame Residence Kemer a obtenu une note de 8,7 de 10, basé sur 894 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Fame Residence Kemer***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kemer - Tekirova - Kiris ! Vous pouvez également trouver 589 Photos concernant Hôtel Fame Residence Kemer***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 2 Vidéos de HôtelFame Residence Kemer*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Méditerranée. Comparer Hôtel Fame Residence Kemer***** avec les autres logements, dans Kemer - Tekirova - Kiris.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Fame Residence Kemer***** Kemer - Tekirova - Kiris N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

894 avis sur Fame Residence Kemer*****

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Super hotel"traduire
antoinette

20/08/2014 net terug van fame residence, super hotel met super service.
Het eten was heerlijk en gevarieerd , kamers schoon, super leuke bedienig, en een prachtige ligging. kortom een aanrader.
Leuke tip , boek een bootreisje in het haventje bij ECEM 07(naam van het bootje). voor 10 euro 6 uur varen met 3 zwem stops en ook nog een heerlijke lunch!

En couple, 2014
"Gastvrij hotel, met groot thuiskomen gevoel!"traduire
Wil le Clercq

14/08/2014 Het is een gezellig hotel, met vriendelijk personeel. Iedere keer weer een feest en een gevoel van thuiskomen in Fame!
Afgelopen keer had ik een arts nodig en dat werd door Fatma geweldig geregeld en ondersteund...
Voor kinderen is het minder geschikt, zijn ze niet op ingesteld.
Je loopt zo naar de stad, waar buiten leuke winkels een aardige markt is!
Kamers zijn keurig en worden dagelijks schoongemaakt.
Badkamers zijn ook netjes, alleen het bad is niet helemaal handig....

En couple, Aou 2014
"Heerlijke tijd gehad!"traduire
Kim

19/08/2014 Wij, ervaren en vrij kritische vakantiegangers, waren erg tevreden over dit hotel. We maakten ons enigszins zorgen gezien een aantal negatieve reacties, maar dat was onterecht. Van de Russen nauwelijks last gehad, het zijn ook maar gewoon gezinnen, vriendinnen of moeders met dochters, net als wij Nederlanders. Daarnaast waren er (vorige week, aug) ook heel veel Nl in het hotel, erg gezellig! Service vonden wij goed, niks buitensporigs maar wel een Nl sprekende vrouw, erg fijn als je net aankomt! Eten: prima! Smaakvol en niks te zout, onzin, vind ook mijn zoutloze vriend :) Zoete nagerechten ja die horen erbij in Turkije. Niet over zeuren. Ligging perfect, omgeving Kemer verrassend mooi! Voor kinderen is er een kinderbad, een speeltoestel en s avonds animatie. Enige wat aan verbetering toe is zijn de kamers, maar laten die nou toevallig gerenoveerd worden komende winter is mij verteld. Kortom: Gewoon gaan, je krijgt er geen spijt van tenzij je een of andere superpessimist bent.

Plus d'informations sur Hôtel Fame Residence Kemer***** chez :

En couple, Aou 2014
"Een super mooi hotel"traduire
fam mutsaars

23/08/2014 hallo we zij hier 11 dagen geweest ,een super mooi hotel echt een aanrader voor iedereen je word er goed ontvangen personeel allemaal even vriendelijke het hotel licht fijn vlak bij het centrum dat is fijn om elke avond even naar het centrum te lopen zwembad was ook super fijn en elke avond was er van als te doen van live muziek tot shows was erg leuk

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Super Leuke kindvriendelijke Hotel.."traduire
Yalcin en Kader

24/08/2014 Het was voor ons 2e keer dat we met het hele gezin weer vakantie hebben gehouden bij Fame Recidence Kemer. Zoals vorige jaar hebben we zeer genoten van ons vakantie. Al het personeel waren klantvriendelijk en kindvriendelijk, kamers en sanitair werden dagelijks schoongemaakt lekker fris, eten ontbijt,s,middags en avond eten was heerlijk die je uit veel keuzes kon maken. En desserts waren ook heerlijk. Strand was lekker schoon en zwembad ook. Ligging was goed lekker dicht bij de winkels van Kemer. Volgend jaar gaan we weer.

En couple, 2014
"Prima hotel voor een relaxe vakantie."traduire
Ad

08/08/2014 Bij Fame residence staan service en klant tevredenheid hoog in het vandel. Dit hotel ligt vlak aan zee (privé strand) en op circa 5 minuten loopafstand van het bruisende centrum van Kemer. Tijdens je vakantie kom je in dit hotel niks tekort en het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam.

"Fantastische plek"traduire
Fam. Breugelmans

05/08/2014 Fame residence,een leuk knus hotel.Alles keurig onderhouden,goed eten,leuk entertainment en prachtige ligging.Gezellige omgeving,markt,winkels,leuk park met mooie baai,dolfijnen shows en dat allemaal op loopafstand! En wat wij ook heel prettig vonden was de persoonlijkheid na de gasten toe.Fatma ga zo door...wij komen beslist nog een keer terug!

Avec des ami(e)s, 2014
"Zeer rustgevende en mooie plek"traduire
fatih

05/08/2014 We zijn zojuist terug gekomen van een heerlijke week in kemer. Wat een klasse hotel. Aan werkelijk alles is gedacht. Schitterende kamers in parkachtige omgeving. Een waar paradijs voor jong en oud .Voor het eten gelden louter superlatieven. We hebben al heel wat restaurants en hotels meegemaakt maar dit slaat alles en is helemaal af. Wat een keuze!
Kortom: wil je naar Turkije, boek dit hotel!!!

Avec des ami(e)s, 2014
"Fantastische plek!"traduire
Gertie

04/08/2014 Mooi hotel met vriemdelijk personeel. Gelegen aan het (kiezel) strand met eigen ligbedden. Dichtbij het centrum! Goed eten en drinken en heel vriendelijk personeel.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Slechtste ervaring in Turkije"traduire
Mieke Lagerwerf

11/08/2014 Dit is beslist geen 5 sterren hotel.
Het personeel is onvriendelijk en heeft vaak bonje onderling.
Er wordt geen woord Engels gesproken door het personeel.
Dit verwacht ik wel bij een 5 sterren hotel .
Dit is mijn slechtste ervaring i.
Op het strand lig je pal naast elkaar.
Het snackbarretje bij het strand is zeer verouderd.
De kamers waren goed en schoon.
Het eten zeer matig

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant