Avis Hôtel Fame Residence Kemer*****

31 juillet 2014

Fame Residence Kemer*****
Avis Hôtel Fame Residence Kemer*****
Merkez Mah Deniz Caddesi 15, TR-07980, Kemer - Tekirova - Kiris

Hôtel Fame Residence Kemer a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 860 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Fame Residence Kemer***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kemer - Tekirova - Kiris ! Vous pouvez également trouver 580 Photos concernant Hôtel Fame Residence Kemer***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 2 Vidéos de HôtelFame Residence Kemer*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Méditerranée. Comparer Hôtel Fame Residence Kemer***** avec les autres logements, dans Kemer - Tekirova - Kiris.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Fame Residence Kemer***** Kemer - Tekirova - Kiris N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

860 avis sur Fame Residence Kemer*****

En couple, Juil 2014
"Gewoon prima"traduire
Joyce

25/07/2014 Wij zijn zelf niet zo van de massale hotels en dat vonden we bij Fame Residence. Lekker aan het zwembad liggen zonder op tijd bedden te reserveren bestaat dus echt!! Temperatuur van het zwembad is perfect. De zee is schoon en rustig. Als ik een minpuntje moet noemen is dat toch wel de slechte service. 'S avonds bij het diner (wat pas vanaf 19:30?! Is) is het belachelijk druk. Eet je wat later om de drukte te ontsnappen, is alles lauw. Om water moet je bijna bedelen (de bediening is namelijk belachelijk druk met afruimen). De kamers zijn schoon. Niks bijzonders, maar prima. Op 5 min afstand ligt een gezellig winkelcentrum/boulevard. Elke avond om half 12 gaat er een busje naar de discotheek Aura. Weinig animatie in de avond verwacht geen shows! Alleen bingo of kids disco. Om 23:00 u is het finito. Voor onze sportliefhebbers is er een gym. 3 loopbanden, een slecht onderhouden crosstrainer, wat dumbels maar.... Airco!!!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Super hotel!!"traduire
Jessica

17/07/2014 Wij hebben genoten van onze 10 daagse vakantie in fame residence kemer!
Het hotel is er mooi, schoon en netjes. Er ligt geen vuiltje op de grond ook de omgeving.
Als je wilde werd je op handen en voeten bediend. Zelfs aan zee kwamen ze nog het drinken brengen. Er zijn veel russen in het hotel, maar ze waren niet storend of asociaal. Misschien omdat dit hotel net wat luxer was.
Ook het all inclusief was tot 23.00 uur. Dit was bewust zodat er geen zuipfestijn ontstond. Waterschoenen zijn aan te raden. Het strand zijn grove kiezels. Het zee water is erg schoon en helder!
Je kan elke dag schone handdoeken krijgen voor bij het zwembad. Dit is gratis.
Het eten was ook goed! Voor ons voldoende afwisseling. Het avondeten was pas om 19.30. Dit veroorzaakte wel een wachtrij bij het opscheppen. Dit was niet storend.
Het personeel was erg vriendelijk. Ook wanneer er iets kapot was zoals een lamp werd deze meteen vervangen.
Er waren veel nederlanders en ook jeugd. Wij hebben het super gehad!

Avec des ami(e)s, 2014
"Heerlijk hotel!"traduire
Suzan

01/07/2014 Weer terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. Kan niet wachten tot oktober dat we weer terug mogen. Fame Residence is een geweldig hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is lekker en gevarieerd, een mooi zwembad en alles heel schoon. Fijne beachbar met ook daar lekker eten. Ligging ideaal je bent zo in het centrum.

Overigens snap ik de reacties hier beneden niet en hoop niet dat mensen zich hierdoor laten tegehouden. In de reisgidsen staat aangegeven dat de all-in tot 23.00 uur is dus van te voren bekend. Ga dan niet achteraf lopen klagen. Handdoekje leggen bestaat al jaren en hier heb je in ieder hotel last van. Als het eten nou vies zou zijn snap ik klagen maar ik vraag me af wat men 11 dagen lang thuis op tafel zet en hoeveel gangen dit zijn. Toch jammer dat sommige mensen van elkaar afhankelijk zijn en zichzelf niet kunnen vermaken. Ik wil nog wel even vermelden dat ik 33 jaar ben en dus niet bejaard. Ik kom hier 2x per jaar met heel veel plezier.

Plus d'informations sur Hôtel Fame Residence Kemer***** chez :

En couple, Juin 2014
"Het lijkt wel een verzorgingshuis"traduire
De Linderhof

27/06/2014 Wat is dit ons tegengevallen. Het hotel zit vol met Russen en bejaarden. Tafels in het restaurant voor 6 personen. Je zit dus altijd met Russen aan een tafel.
Na 23:00 uur geen all-in meer. Ook bij een late aankomst zelf je biertje en wijntje betalen. LET OP: minibar in de kamer is niet gratis, en dat voor een 5-sterren hotel.... 4 is hoog genoeg hoor.
BVN op de kamer en overal WiFi. Handdoeken service is er wel maar je moet zelf nog wel een handdoek erbij meenemen. Handdoeken bedekken de helft van het ligbed. Animatie stelt niets voor. Hoge beoordelingen zijn van bejaarde Nederlanders.
Nieuwe trend handdoekje leggen is ook geboren. Eerst gaat mevrouw ontbijten en een half uurtje later als mevrouw terug is gaat meneer ontbijten.

En couple, Juin 2014
"Super fijne goed verzorgende vakantie"traduire
Anita van Antwerpen

12/07/2014 We hebben gezocht naar een rolstoelvriendelijk hotel, dat hebben we hier gevonden tot op het strand kon je met de rollator/rolstoel komen en zelfs de zee was goed te bereiken voor mensen die slecht ter been zijn.
We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit mooie goed verzorgde hotel.
Alles was lekker schoon, vriendelijk personeel en behulpzaam, en het eten was lekker met genoeg afwisseling.
Als er een probleempje zich voor deed en je gaf dat netjes aan dat werd er naar een passende oplossing gezocht.
Er waren veel nationaliteiten waaronder ook Russische mensen maar ik kan niet zeggen dat we daar echt last van hebben gehad, kijk als jij niet mee doet aan de karaoke maar deze mensen (durven dat) wel ligt dat niet aan hun maar aan je zelf.
Het stadje en het haventje zijn erg gezellig en op loopafstand.
Van de rest van de omgeving hebben we weinig gezien omdat we echt een relax vakantie wilde (en dit ook echt hebben gehad) dus komen we vlug nog eens terug om de omgeving te verkennen.

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Geweldig hotel"traduire
sophia robers

03/07/2014 Een goed hotel met een prachtig uitzicht op zee.
Deniz is een hele goede gastvrouw en staat altijd klaar om te helpen als je wat nodig hebt, wij waren met 8 personen en we zijn heel tevreden over dit hotel, goed eten een mooi terras, kortom een geweldige plek

En couple, Juin 2014
"Ligt erg mooi/maar voor ons geen volgende keer!"traduire
Margriet

30/06/2014 Fame Residence in Kemer voor ons geen volgende keer meer,het lijkt wel een bejaardentehuis waarschijnlijk daarom ook die hoge beoordelingen! het personeel vonden wij ook erg onvriendelijk! Behalve de ober aan het strand!
Het eten is ook elke dag hetzelfde, en kun je na 11 dagen ook niet meer zien! Wat erg jammer is, dat je ,s avonds niets te doen hebt, en je elkaar maar een beetje aan zit te staren! Om 11 uur gaan alle bars dicht, en kan iedereen naar zijn veels te harde bed! Jammer, een gemiste kans voor een verder goed verzorgt hotel!

"Goed hotel, mooi plek"traduire
Juul

07/07/2014 Het is een mooi verzorgd hotel, met voor ieder wat wils. Goede hygiene (erg belangrijk). Wel was het eten matig, weinig gevarieerd. Ook hadden wij tamelijk veel last van Russen en nu het hoogseizoen begint wordt het alleen maar erger. Er is veel drukte. Daar tegenover staat een mooi locatie, goed weer en vriendelijk personeel.

"Geweldig hotel"traduire
C. van Remmerden

14/06/2014 Hotel Fame Residence Kemer is een geweldig hotel, zeer vriendelijk personeel, lekker en gevarieerd eten, mooi zwembad en alles zeer schoon

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Geweldig hotel en prachtige ligging"traduire
Marjan

21/06/2014 Hotel fame residence is in 1 woord TOP!

Omgeving geweldig en uitzicht op zee.

Accomodatie is ruim gelegen en in rustige omgeving.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Prijs en kwaliteit is goed.

Accomodatie heeft een groot restaurant en je kunt buiten op het terras ook eten hoewel dat vaak vol zit. Want buiten eten is altijd heel fijn.

De staat van de kamers zijn goed. Netjes en dagelijks schoongemaakt. Iedere dag schone handdoeken en badlakens.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Points d'intérêts et activités à Kemer - Tekirova - Kiris