Avis Hôtel Fame Residence Kemer*****

18 décembre 2014

Fame Residence Kemer*****
Avis Hôtel Fame Residence Kemer*****
Merkez Mah Deniz Caddesi 15, TR-07980, Kemer - Tekirova - Kiris

Hôtel Fame Residence Kemer a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 931 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Fame Residence Kemer***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kemer - Tekirova - Kiris ! Vous pouvez également trouver 627 Photos concernant Hôtel Fame Residence Kemer***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 2 Vidéos de HôtelFame Residence Kemer*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Méditerranée. Comparer Hôtel Fame Residence Kemer***** avec les autres logements, dans Kemer - Tekirova - Kiris.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Fame Residence Kemer***** Kemer - Tekirova - Kiris N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

931 avis sur Fame Residence Kemer*****

En couple, Oct 2014
"Fantastich,hotel, voor oudere mensen."traduire
blowim

30/10/2014 (keurig net hotel)(kamers aan de binnenring uitzicht zwembad zijn rustig)(net buitenkant stad en mooie boulevaar aan strandkant alleen voor voetgangers)(personeel een 10)(waarvoor jegeld)(restaurant keurig netjes)(schoonmaak 6of 7dagen per week?er zijn kamers met een frans balkon dat is minder)(kindvriendelijk mischien iets minder dan wat je gewend ben maar wat zoek je, van of tot 6-7jaar geen probleem )

En voyage organisé en groupe, Oct 2014
"Geweldig gastvrij hotel"traduire
peter

11/11/2014 Ik was er al een keer eerder geweest, de gastvrijheid is enorm goed en vriendelijk, het buffet is zeer uitgebreid oftewel voor ieder wat wils

Famille avec enfants/adolescents, Oct 2014
"Echt een aanrader!"traduire
SCHELLEKENS

13/10/2014 vriendelijk personeel, propere kamers, mooie welness,lekker eten, goede locatie... samengevat: alles is aanwezig voor een geweldige vakantie

Plus d'informations sur Hôtel Fame Residence Kemer***** chez :

Avec des ami(e)s, Oct 2014
"Prima hotel"traduire
Gerrie

25/10/2014 Net terug van weekje in Fame Residence Kemer & Spa met een vriendin. Wat verouderd hotel maar netjes. Prima ligging midden in Kemer op loopafstand van winkels en vertier. Personeel was over het geheel genomen erg netjes een enkele man vond het beneden zijn stand om 2 vrouwen te bedienen maar gelukkig was dat incidenteel. Ik had gemaild naar de algemene hotel website ivm de verjaardag van mijn reisgenoot maar mail was niet aangekomen bij dit hotel. Dit werd super opgelost, gelijk overleg en alsnog een taart op tafel met kaarsjes en al, top! Al met al een heerlijke week met fijne hamam in een prima hotel.

Famille avec enfants/adolescents, Oct 2014
"Mooie rustige accomodatie"traduire
gertsen

26/10/2014 Fijn rustig hotel, met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kamers zijn mooi en schoon, eten is goed en gevarieerd.
Komen er nu al een paar keer en gaan volgend jaar weer, ook om te zien hoe het gerenoveerd is.
En voelen ons er zeer op ons gemak.

Gr fam Gertsen.

En couple, Oct 2014
"Fijn hotel"traduire
astridroest

01/11/2014 Fame residence is een fijn hotel maar wel overgewaardeerd, ik denk dat dit door de vaste gasten komt die hier al jaren komen, het personeel krijgt van mij een 10, altijd vriendelijk, ze doen werkelijk alles voor je, het eten is ok, jammer dat er in het restaurant alleen tafels zijn voor zes personen, misschien een idee om ook tafels voor 2 personen te creëren, wij werden om 17.00 uur opgehaald maar konden tot die tijd onze kamer houden zonder bijkomende kosten, waarschijnlijk kon dit omdat het hotel bijna ging sluiten maar toch heel gastvrij van de receptioniste, de kamers vonden wij donker en ongezellig en zeer gehorig, maar deze winter worden de kamers verbouwd, enkele zijn zelfs al klaar en schijnen zeer mooi te zijn....

Sep 2014
"Uitmuntend!"traduire
Bernadet Wessel

30/10/2014 Wat een geweldig hotel! Ontzettend aardige mensen en personeel, die je een onvergetelijke vakantie bezorgen! Het is goed onderhouden en erg schoon. Elke dag is er een ruime keuze qua eten, wat goed verzorgd is! Ik keer zeker terug naar dit hotel!

En couple, Sep 2014
"Heerlijke vakantie"traduire
nikki

08/10/2014 Dit hotel heb ik namens de goede recensies geboekt. Het voldeed aan alle verwachtingen. Alle negatieve dingen die je las bijvoorbeeld over het eten wat lauw zou zijn, ik snap dat mensen dat zeggen omdat ik heb ervaren dat heel veel mensen de bakken van het eten niet dicht doen. En ja dan wordt het voor de andere gasten lauw. Het eten was fantastisch en voor ieder wat wils. De accommodatie zelf is niet heel groot en daarom perfect en rustig. Het strand is met waterschoentjes heel goed te doen en heerlijk om te relaxten. Ik had van te voren gelezen dat er zeker wat oudere mensen waren en geen kinderen en dat klopte, Er waren vooral veel oudere gasten. de kamers waren wel wat gehorig. het stadje is om de hoek en erg leuk om heen te gaan. al met al zeker aan te raden.

Avec des ami(e)s, Sep 2014
"Beste All inclusive tot nu toe"traduire
m_delver1

05/10/2014 Een prachtig hotel, heel vriendelijk personeel, goed gevarieerd buffet, mooie ruime en schone kamers. Ligging is perfect, aan zee en meteen in het dorp. Leuk entertainment in de avond, soms live music, folkore dansers, etc. en na 23.00 rustig.

En couple, Sep 2014
"Fantastische plek"traduire
WH Rijper

01/10/2014 In hotel Fame residence hebben we een geweldige tijd gehad. Schoon , leuk en netjes personeel. Paar min puntjes kamers zijn klein en kastruimte donker , waar de kleren van de hangertjes vallen.Animatie s'avonds in de kelder is geen succes bij mooi weer blijft iedereen buiten. Nog een plus punt is de hostess,ze heet Fatma is Turks en spreekt Turks en Nederlands . Hadden haar helaas een paar keer nodig en heeft onze probleempjes geweldig opgelost. Al met al een dikke duim.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Points d'intérêts et activités à Kemer - Tekirova - Kiris