Avis Hôtel Fame Residence Kemer*****

22 octobre 2014

Fame Residence Kemer*****
Avis Hôtel Fame Residence Kemer*****
Merkez Mah Deniz Caddesi 15, TR-07980, Kemer - Tekirova - Kiris

Hôtel Fame Residence Kemer a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 913 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Fame Residence Kemer***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kemer - Tekirova - Kiris ! Vous pouvez également trouver 620 Photos concernant Hôtel Fame Residence Kemer***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 2 Vidéos de HôtelFame Residence Kemer*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Méditerranée. Comparer Hôtel Fame Residence Kemer***** avec les autres logements, dans Kemer - Tekirova - Kiris.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Fame Residence Kemer***** Kemer - Tekirova - Kiris N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

913 avis sur Fame Residence Kemer*****

Famille avec enfants/adolescents, Oct 2014
"Echt een aanrader!"traduire
SCHELLEKENS

13/10/2014 vriendelijk personeel, propere kamers, mooie welness,lekker eten, goede locatie... samengevat: alles is aanwezig voor een geweldige vakantie

"Heerlijke vakantie"traduire
nikki

08/10/2014 Dit hotel heb ik namens de goede recensies geboekt. Het voldeed aan alle verwachtingen. Alle negatieve dingen die je las bijvoorbeeld over het eten wat lauw zou zijn, ik snap dat mensen dat zeggen omdat ik heb ervaren dat heel veel mensen de bakken van het eten niet dicht doen. En ja dan wordt het voor de andere gasten lauw. Het eten was fantastisch en voor ieder wat wils. De accommodatie zelf is niet heel groot en daarom perfect en rustig. Het strand is met waterschoentjes heel goed te doen en heerlijk om te relaxten. Ik had van te voren gelezen dat er zeker wat oudere mensen waren en geen kinderen en dat klopte, Er waren vooral veel oudere gasten. de kamers waren wel wat gehorig. het stadje is om de hoek en erg leuk om heen te gaan. al met al zeker aan te raden.

Avec des ami(e)s, Sep 2014
"Beste All inclusive tot nu toe"traduire
m_delver1

05/10/2014 Een prachtig hotel, heel vriendelijk personeel, goed gevarieerd buffet, mooie ruime en schone kamers. Ligging is perfect, aan zee en meteen in het dorp. Leuk entertainment in de avond, soms live music, folkore dansers, etc. en na 23.00 rustig.

Plus d'informations sur Hôtel Fame Residence Kemer***** chez :

"Fantastische plek"traduire
WH Rijper

01/10/2014 In hotel Fame residence hebben we een geweldige tijd gehad. Schoon , leuk en netjes personeel. Paar min puntjes kamers zijn klein en kastruimte donker , waar de kleren van de hangertjes vallen.Animatie s'avonds in de kelder is geen succes bij mooi weer blijft iedereen buiten. Nog een plus punt is de hostess,ze heet Fatma is Turks en spreekt Turks en Nederlands . Hadden haar helaas een paar keer nodig en heeft onze probleempjes geweldig opgelost. Al met al een dikke duim.

"Fantastische hotel!"traduire
ineke de bres

01/10/2014 Ben voor het eerst geweest heb een top vakantie gehad.Mooie kamer en schoon heel goed eten keuze heel uitgebreid.
Personeel heel beleefd en vriendelijk omgeving heel mooi kan niet anders zeggen dat het een fantastische hotel is ga ook zeker volgend jaar weer terug na Fame Residence

En couple, Sep 2014
"Bij fame voel je thuis"traduire
leni visser

30/09/2014 zeer goed hotel al voor de 4 keer en we gaan volgend jaar weer prima ligging gelijk in het centrum en aan het strand
vriendelijk personeel allemaal even lief

"Helemaal top"traduire
thoom veerman

22/09/2014 top vakantie gehad,je hoeft alleen maar vakantie te vieren de rest doen hun,mooie kamers ,personeel heel vriendelijk ,eten is heel lekker,ik ga het niet te veel aanprijzen anders is er volgend jaar geen plek voor mij.

"Goed hotel"traduire
Huusje

28/09/2014 Goed hotel,heel vriendelijke personeel,alles word voor je geregeld. Voor shoppen kun je beter dagje naar Antalya gaan Kemer is gewoon duur. Strand is te druk je lig bijna opmekaar,Voor de rest kan ik zeggen laat je zelf lekker verwennen in dit vriendelijke Hotel.

En couple, Sep 2014
"Oud bollig maar super schoon"traduire
v_gils

19/09/2014 Een oud Hotel Super schoon prima bedden zeer vriendelijk personeel
eten goed maar niet veel afwisseling.Het handdoek leggen op de bedjes is een ware ramp.Waarschijnlijk als je er meer bent geweest heb je privileges
opgebouwd met een flinke tip aan de leden van het strand.Dat is jammer echt dicht op elkaar bil aan bil op het strand.Ondanks de vriendelijkheid van het personeel en het superschone is ons 5 steren een groot vraag teken??De waardering had hoger gekunt maar door het hand doek leggen en de privileges door terug kerende gasten is dit cijfer realistisch.

"Gewoon super"traduire
Loes

09/09/2014 Met bijna 1000 beoordelingen met ik het mey de meeste eens: wat een fijn luxe en gezellig hotel. We vonden het super. Ook waren er jongere stellen en helpt Fatma als er wat is. Ook de chef en directie zijn aanwezig en iedereen probeert je een fijne vakantie te bezorgen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Points d'intérêts et activités à Kemer - Tekirova - Kiris