Avis Hôtel Fame Residence Kemer*****

2 octobre 2014

Fame Residence Kemer*****
Avis Hôtel Fame Residence Kemer*****
Merkez Mah Deniz Caddesi 15, TR-07980, Kemer - Tekirova - Kiris

Hôtel Fame Residence Kemer a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 909 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Fame Residence Kemer***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kemer - Tekirova - Kiris ! Vous pouvez également trouver 614 Photos concernant Hôtel Fame Residence Kemer***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 2 Vidéos de HôtelFame Residence Kemer*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Méditerranée. Comparer Hôtel Fame Residence Kemer***** avec les autres logements, dans Kemer - Tekirova - Kiris.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Fame Residence Kemer***** Kemer - Tekirova - Kiris N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

909 avis sur Fame Residence Kemer*****

Avec des ami(e)s, Sep 2014
"Geweldig... kan niet beter"traduire
Marjan

30/09/2014 Goede accomodatie en geweldige ligging aan zee en centrum.

prachtige omgeving

Goede buurt dicht bij centrum en hotel aan zee.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam ook nog aan het eind van het seisoen

En couple, Sep 2014
"Bij fame voel je thuis"traduire
leni visser

30/09/2014 zeer goed hotel al voor de 4 keer en we gaan volgend jaar weer prima ligging gelijk in het centrum en aan het strand
vriendelijk personeel allemaal even lief

"Helemaal top"traduire
thoom veerman

22/09/2014 top vakantie gehad,je hoeft alleen maar vakantie te vieren de rest doen hun,mooie kamers ,personeel heel vriendelijk ,eten is heel lekker,ik ga het niet te veel aanprijzen anders is er volgend jaar geen plek voor mij.

Plus d'informations sur Hôtel Fame Residence Kemer***** chez :

Avec des ami(e)s, Sep 2014
"Goed hotel"traduire
Huusje

28/09/2014 Goed hotel,heel vriendelijke personeel,alles word voor je geregeld. Voor shoppen kun je beter dagje naar Antalya gaan Kemer is gewoon duur. Strand is te druk je lig bijna opmekaar,Voor de rest kan ik zeggen laat je zelf lekker verwennen in dit vriendelijke Hotel.

En couple, Sep 2014
"Oud bollig maar super schoon"traduire
v_gils

19/09/2014 Een oud Hotel Super schoon prima bedden zeer vriendelijk personeel
eten goed maar niet veel afwisseling.Het handdoek leggen op de bedjes is een ware ramp.Waarschijnlijk als je er meer bent geweest heb je privileges
opgebouwd met een flinke tip aan de leden van het strand.Dat is jammer echt dicht op elkaar bil aan bil op het strand.Ondanks de vriendelijkheid van het personeel en het superschone is ons 5 steren een groot vraag teken??De waardering had hoger gekunt maar door het hand doek leggen en de privileges door terug kerende gasten is dit cijfer realistisch.

"Gewoon super"traduire
Loes

09/09/2014 Met bijna 1000 beoordelingen met ik het mey de meeste eens: wat een fijn luxe en gezellig hotel. We vonden het super. Ook waren er jongere stellen en helpt Fatma als er wat is. Ook de chef en directie zijn aanwezig en iedereen probeert je een fijne vakantie te bezorgen.

En couple, Sep 2014
"Goed en mooi verzorgd hotel gunstig gelegen"traduire
Liesbeth janssens

26/09/2014 We hebben een geweldige vakantie gehad. Hotel is prima, kamer netjes, personeel over het algemeen vriendelijk. Eten is redelijk tot goed. Winketjes op 2 minuten lopen. Omgeving is mooi en vooral groen. Alleen door nabije ligging van het Taurus gebergte af en toe wat slechter weer. Het grote nadeel van het hotel is het verblijft van ontzettend veel russen. Weten zich niet te gedragen maar worden wel door personeel in de watten gelegd.

"Om terug te gaan"traduire
gert

18/09/2014 dit was de derde keer dat we hier naar toe gingen,was 4 jaar geleden,het was schitterend,mss te veel oost Europeanen,bij aankomst niet de correcte kamer naar onze normen,dit is na twee dagen recht gezet door fatima,dewelke een zeer goede gastvrouw is.het eten(enkel het 3 minuten eitje is denk ik 8 min ei) de bediening de vriendelijkheid is gewoon top,het personeel aan het strand is zeer hulpvaardig,ze kenden ons nog na 4 jaar.
De massage ruimte met bijhoorde faciliteiten is ook goed,natuurlijk na een massage proberen ze nog vanalles te verkopen.dit was een minpuntje,als je hier niet op in gaat krijg je volgens ons kleinere handdoeken voor het strand alhoewel er een grotere versie is.de all in formule is zeer goed,overdaad......... en meer als voldoende drank.We hebben ook 1 keer a la carte gaan eten(suppl. van € 10.00 p/p.de pporties zijn te ruim,dit krijg je gewoon niet op,maar wel heel lekker,we hadden gekozen voor de turkse avond,de animatie s'avonds kan beter;kressende vrouwen ?

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2014
"Beste Hotel in Kemer"traduire
Jan

08/09/2014 We zijn vanaf de opening in 2004 een aantal malen in de hotel geweest. Dit hotel zou ik om de volgende redenen boeken:

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding;
Perfecte service en attente medewerkers;
Mooiste ligging tov centrum/boulevard en strand in Kemer;
Zeer schoon hotel met een prettige en persoonlijke sfeer;
Mocht er iets zijn dan zal mevrouw Fatma altijd voor je klaar staan in het Nederlands;
Het Hotel is zeker ook geschikt voor (jongere) stellen met kinderen;
Mooie plaats, relaxed en veel te doen (van wandelen tot uitgaan in de grootste clubs van Turkije op loopafstand).

Verder zal het Hotel deze komende winter grondig gerenoveerd worden. Alle kamers worden modern ingericht met houten vloeren, luxe inloopdouches en dezelfde heerlijke bedden. De ingang/a la carte restaurant en pub worden verbeterd. Het hotel krijgt aan de buitenkant een facelift (niet nodig, maar toch).
Over het algemeen, zoals als eerder gezegd: 20% NL gasten, Duitsers, Russen, Scandinavisch en Turks. Tot snel

"Super goed hotel"traduire
k.kortenoeven

21/09/2014 Dit hotel is echt een aanrader,hele goede service,ook met Fatma als Gastrelation ben je heel goed af,het is een supervrouw die je bij staat met raad en daad.Personeel zeer vriendelijk,als je in het restaurant komt eten ,weten ze na 1 dag al wat je wilt drinken het staat er bijna voordat je zit.Gevarieerd eten,maar mensen 1 tip,doe de bakken dicht als je eten pakt zoals de soep,dan blijft hij kokend heet!!dan hoeft niemand te klagen over koud eten.Hotel ligt zeer gunstig,vlakbij winkels etc.
De service in het hotel is zo goed,dat toen ik bij Fatma ging vragen voor iets op mijn matras omdat ik rugpatient ben,wij waren 1 minuut in onze kamer en er werd al geklopt met spullen voor op de matras,SUPER!
elke middag om 4 uur kwam de fruitkar bij het zwembad rond,welk fruit je wilde hoe fijn is dat?Wie nog twijfelt niet doen, maar gewoon naar dit hotel gaan,er is dr,service wat heel fijn is en Fatma komt mee als tolk.Wat wil je nog meer?Fatma spreekt nederlands.Wij gaan er zeker terug!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Points d'intérêts et activités à Kemer - Tekirova - Kiris