Avis Hôtel Fame Residence Kemer*****

23 avril 2014

Fame Residence Kemer*****
Avis Hôtel Fame Residence Kemer*****
Merkez Mah Deniz Caddesi 15, TR-07980, Kemer - Tekirova - Kiris

Hôtel Fame Residence Kemer a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 817 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Fame Residence Kemer***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kemer - Tekirova - Kiris ! Vous pouvez également trouver 580 Photos concernant Hôtel Fame Residence Kemer***** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 2 Vidéos de HôtelFame Residence Kemer*****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Méditerranée. Comparer Hôtel Fame Residence Kemer***** avec les autres logements, dans Kemer - Tekirova - Kiris.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Fame Residence Kemer***** Kemer - Tekirova - Kiris N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

817 avis sur Fame Residence Kemer*****

Avr 2014
"Mooie plek"traduire
Annie Vercammen

22/04/2014 Het is zeker een plek om naar terug te keren.

Avr 2014
"Top vakantie!!"traduire
jokeoldenhof

14/04/2014 Ontvangst heel leuk. Personeel maakt het je echt naar het zin.
Mensen die klachten hebben zijn helemaal niets gewend. Kunnen beter thuis blijven.

En couple, Avr 2014
"Geweldige service in een mooie omgeving"traduire
Gerlinda en Alfons

10/04/2014 Wij verbleven van 1 tot 8april in hotel Fame Residence Kemer.
Al van bij de ontvangst, met een glaasje cava, door gastvrouw Fatma wisten we reeds dat we goed zaten.
Het hotel zelf is niet groot, zeker in vergelijking met de mega resorts in Turkije. Nu voor ons hoeven die glijbanen, 15 restaurants en 900 kamers niet.
Wat wij belangrijk vinden is dat het service gehalte en de prijs/kwaliteit verhouding ok is en vooral dat we ons er thuisvoelen.
Dit was in Fame Residence volledig in orde.
De locatie is midden in Kemer aan de zeepromenade, binnen loopafstand van winkels, parken, markten enz… wat voor ons een pluspunt was. We houden namelijk niet zo van grote hotelreservaten ver van de bewoonde wereld.
Concreet willen we nog meegeven dat er hotels zijn die misschien modernere kamers bieden, of een betere keuken, of een meer design interieur, of nog meer faciliteiten… maar voor ons was dit een leuke ervaring bij mensen waar we graag bij verblijven en kijken al uit naar een volgend bezoek.

Plus d'informations sur Hôtel Fame Residence Kemer***** chez :

En voyage organisé en groupe, Mar 2014
"Fantastisch super vakantie"traduire
Jelly schluter van ...

06/04/2014 Fame residence kemer geweldige accommodatie
Kamer super uitzicht op de zee
Vlak bij de haven en het centrum
Personeel erg vriendelijk
Prijs erg voordelig
Restaurant en het eten super
Kind vriendelijk

Mar 2014
"Het was weer heerlijk!"traduire
Majo11

01/04/2014 Net weer terug van weekje vakantie in Fame Residence.Voor de 2e keer nu geweest en het voelt altijd weer als thuiskomen.
Klein hotel dus het personeel herkent je meteen en ze zijn erg enthousiast als ze een terugkomende gast bent.
Goede kamers met zeezicht gekregen en altijd flesje wijn en fruitmand op de kamer als welkomstgeschenk.
Kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Minibar is niet all incl. Wel elke dag fles water.
Eten is afwisselend en als je vroed in het restaurant bent genoeg keuze.
Wij hadden een vaste ober Sertac en als je binnenkwam wist hij precies wat je wilde drinken.Dat is interessse in je gast!

Nieuw is de Fame VIP Card, kost 20 euro en geeft je allerlei voordelen in het hotel zoals vroege en late uitcheck indien mogelijk.

Kortom, we hebben weer een fijne tijd gehad en komen zeker terug als het wat warmer is.

En voyage organisé en groupe, Mar 2014
"Niet twijfelen!!!!!"traduire
Jos Francken

28/03/2014 Een fantastisch hotel. Ideaal gelegen in centrum. Dichtbij de jachthaven met een mooie wandelweg ernaartoe .Allemaal heel vriendelijk personeel!!!! Niets is hen teveel. Zelfs een ontvangst in perfect nederlands!!! Na lang zoeken 1 minpunt: geen citrusvruchten op de buffetten, wel appelen en peren ed.Besluit: niet twijfelen, Onmiddellijk vertrekken!!!

En couple, Mar 2014
"Heerlijk verblijf in Fame"traduire
Dick &Joke

08/04/2014 Zijn weer lekker verwend in Fame. Sauna, Hamam, Massages.
Zeer gastvrij ontvangen door Fatma.
Ligging is optimaal...direct aan het strand en op loopafstand van de winkels en markten.

Komen zeker weer terug.

En couple, Nov 2013
"Prima hotel in een prachtige omgeving"traduire
Anny en Jacques Sw...

17/11/2013 Een prachtig uitzicht over de zee en bergen.
In deze omgeving kun je dan heerlijk ontbijten buiten in het zonnetje.
Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk, ook tijdens de bediening van de gratis drankjesWe komen zeker een keer terug, maar dan graag een kamer met zeezicht.

En couple, Nov 2013
"Kijk nu al uit, naar ons volgende vakantie."traduire
Marijke Rouss

21/11/2013 21 Nov 2013 het was weer geweldig hotel fame residence de ligging,eten,kamer,zwembad, strand het personeel !! Wil je genieten ga dan naar dit hotel. Nico /Marijke v Delft /Rouss

En couple, Oct 2013
"Super plek, dichtbij strand en centrum, r."traduire
j m mulder

28/10/2013 Ideaal hotel. Zee voor de deur, stad op loopafstand, bergen en ongerept natuur.
Allervriendelijkst personeel.
Ideaal: Aanwezige arts.
In noodgevallen is iemand aanwezig die nederlands spreekt en kan tolken.
Al met al een fijn hotel, die we graag bezoeken naast onze caravanvakantie.
Het is hier je echt laten verwennen. Fam J M Mulder

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant