Avis Appart-hôtel Bizimtepe (in Akyarlar)**

25 octobre 2014

Bizimtepe (in Akyarlar)**
Avis Appart-hôtel Bizimtepe (in Akyarlar)**
Atatürk Cad. No:259 Karaincir, 48400, Bodrum

Appart-hôtel Bizimtepe (in Akyarlar) a obtenu une note de 7,5 de 10, basé sur 10 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appart-hôtel Bizimtepe (in Akyarlar)** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Bodrum ! Vous pouvez également trouver 2 Photos concernant Appart-hôtel Bizimtepe (in Akyarlar)** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Mer Egée. Comparer Appart-hôtel Bizimtepe (in Akyarlar)** avec les autres logements, dans Bodrum.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Bizimtepe (in Akyarlar)** Bodrum N'hésitez pas à donner votre avis!

10 avis sur Bizimtepe (in Akyarlar)**

• Tout voir (10)
Hugo en Karlijn

23/08/2005 Allereerst hebben we een heerlijke vakantie gehad. Personeel is bijzonder vriendelijk. Eten goed (soms wat eentonig). Echter ik had houtwormen in mijn bed, wat overigens wel na 3 dagen is verangen. En wat heel smerig was was het riool wat je door het putje heen rook. Airco stonk verschrikkelijk bij aankomst en die hebben ze ook na 3 dagen gereinigd. Verder een prima zwembad en het (zwarte) zandstrand is dichtbij en 5 minuten lopen. Bijzonder storend bij het zwembad was de keiharde muziek die we regelmatig zachter zette. We hebben ook veel lol gehad. Op mijn verjaardag heeft de manager een taart gekocht en hebben we waterpijp gerookt. Het weer was zeer aangenaam te noemen, wat een feest!! Turgutreis is een heerlijk plaatsje voor 1,5 lira zit je er! Hoe dan ook voor de prijs kwaliteitverhouding zeker een aanrader.

steffie van der lin...

31/07/2005 mooi hotel, vriendelijk personeel jammer dat ze geen engels spraken. het eten was erg goed. het schoonmaken van de kamers viel tegen . wij zijn 28 juli 2005 terug gekomen

Bas en Michelle

31/07/2005 Het hotel ziet er goed uit van buiten, met een mooi (klein) zwembad. De kamers zijn wel erg klein, en wij vonden het ontbreken van de koelkast best nadelig. Het personeel is inderdaad supervriendelijk, gastvrij en staat voor je klaar, alleen begrijpen ze bijzonder weinig engels. In het hotel komen alleen Turken en Nederlanders.
Strand is heel dichtbij. Het dorpje zelf stelt niks voor, maar de plaatsen Akyarlar en Turgutreis zijn wel heel erg gezellig!

Gerard H

25/07/2005 Het hotel was niet heel luxe, maar de service en vriendelijkheid van het personeel compenseerde meer dan nodig was. De nabije omgeving (het dorpje Akyarlar) was ook heel erg ontspannen. Als je een leuke vakantie wil in Turkije en naast het feesten wat je in Bodrüm kunt doen ook wil relaxen en genieten van de rustige omgeving, dan is dit echt een aanrader.

Annelien Meerts

21/07/2005 Het hotel was erg leuk!Goede service en mooie omgeving (Beter dan Bodrum). Leuke medewerkers en ook het eten was lekker en goedkoop. Bereikbaarheid via Dolmus was redelijk goed. Prijskwalı
iteitverhouding was goed!

Danny

09/07/2005 Eten was goed maar niet zo heel veel keus.Personeel was vriendelijk en deed alles voor je.Prijs/kwaliteit is ongelooflijk, heel lekker eten.Al het personeel erg vriendelijk vooral Arman en Celal, Erdinc.Het was een heerlijke vakantie!!!!!!!!!!!!!!

jessie

09/07/2005 erg leuk en gezellie hotel(familie)met leuke vriendelijke mensen

Hans Konings

09/07/2005 mijn vriendin en ik zijn eind mai geweest het is zeker meer als 2sterren waard de service is uitstekend het eten heerlijk de mensen zijn heel vriendelijk een gezellig hotel waar niets te veel is. wij komen zeker nog een keer terug.

van der meyde

06/07/2005 prima hotel, schoon,goed restaurant,buffet uitstekend. Vriendelijk personeel.Heerlijk strand met gratis ligstoelen en matras,lekker rustig. Uitgaan kun je in Bodrum

Mark Thorn

05/07/2005 Klein maar vriendelijk hotel, wat wil je met 2 sterren.Eten was goed maar veel variatie.Het was simpel maar prima voor wat we betaalden,klant vriendelijk personeel