Avis Appartement Erkin***

24 avril 2014

Erkin***
Avis Appartement Erkin***
Akarca Mahallesi Numara 36, 48300, Fethiye (en Calis)

Appartement Erkin a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 71 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Erkin*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Fethiye (en Calis) ! Vous pouvez également trouver 129 Photos concernant Appartement Erkin*** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 6 Vidéos de AppartementErkin***. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Mer Egée. Comparer Appartement Erkin*** avec les autres logements, dans Fethiye (en Calis).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Erkin*** Fethiye (en Calis) N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 suivant

71 avis sur Erkin***

Seul(e), Sep 2013
"Geweldige mensen, fijne plek"traduire
C. Vijfhuize

26/10/2013 Het touroperator-faillissement is volledig aan ons voorbij gegaan. We konden rustig zonder enige problemen de vakantie afmaken, dus 100% klantvriendelijk (en professioneel). Lekker gegeten in het op het terrein liggende a la carte restaurant. Er was elke dag schoonmaak (toilet en douche en keuken). De kamers hebben dit jaar een make-over gehad. Het geheel zag er fris en helder uit.

En couple, Sep 2013
"Echt in Turkije"traduire
Hans

15/09/2013 Prachtig appartement goede service en eten kan geen minpunten ontdekken.Ligt wel een stukje van de boelevaar af, maar met dolmus goed te bereiken zie je ook nog wat van turkije.
Voor ons het mooiste appartement in de omgeving van Calis.

En couple, Sep 2013
"Kleinschalig, zeer gastvrij kort om helemaal OK"traduire
j.w. wit

13/09/2013 Erkin in Fethiye is een kleinschalig apphotel. Gelegen in een woonwijk en dicht bij vervoer naar strand en stad.
Je kunt er uitstekend ontbijten, lunchen en dineren. Alles thuis gemaakt door de heer des huizes. Het zwembad voldoet aan al onze eisen net als de tuin en de rust stoelen.
De eigenaar en zijn vrouw zijn heel gastvrij en goed voor hun gasten even als de man, die met hen de doel bestiert.
Elke dag word in de kamer gekeken of er wat schoons nodig is en het bed weer op gemaakt ,top dus.
De kamer is licht gedateert en er zou iets meer keuken gerei bij kunnen, maar verder kun je er goed verblijven.
We komen er zeker terug.

Sep 2013
"Fantastische vakantie gehad!"traduire
lianne

10/09/2013 Leuke & schone accommodatie met vriendelijk personeel in een gezellige turkse woonwijk.

"Fijne eerste vakantie met baby"traduire
Sander

25/08/2013 Warm onthaal, goede service. Kleinschalig en persoonlijk doordat er slechts 8 appartementen zijn. Het zwembad is al behoorlijk ruim, en doordat veel mensen overdag op pad zijn heb je er echt alle ruimte. Heerlijk eten voor een goede prijs en een ontbijt waar je de hele dag op door kan :)
De appartementen zijn eenvoudig maar praktisch ingericht, keukengerei wel minimaal. Wij hebben niet zelf gekookt, maar ik denk dat we zonder problemen wat hadden kunnen lenen als we iets hadden gemist om te kunnen koken. Dagelijkse schoonmaak en meerdere malen schonen handdoeken / lakens. Onze dochter sliep in een prachtig Turks ledikantje dat al klaar stond bij aankomst!
Doordat het geen enorm complex is, kun je prima aan het zwembad liggen of wat eten als de kleine slaapt, de babyfoon werkt prima op die afstanden.
De familie is gek op kleine kinderen dus een prima adresje voor jonge gezinnen!

Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Gezellig en ruim opgezet complexje."traduire
mevrouw Venema

15/08/2013 Vriendelijke mensen. Prima appartementjes met goede douche en keuken. Nieuwe koelkasten. Minpuntjes zijn de kleine balkonnetjes en de ligging direct aan een lawaaiige weg.

"Erg leuk"traduire
marion eenink

23/08/2013 Net zoals alle andere beoordelingen zijn wij zeer positief over Erkin. Vrij rustig gelegen, schoon appartement, aardige/behulpzame mensen. Dichtbij supermarkt en dolmusbusjes. Ook het eten is erg lekker.

En couple, Aou 2013
"Kleinschalig maar fantastisch"traduire
sharron

20/08/2013 Er zijn maar 8 appartementen wat het een ideale bestemming is voor rustzoekers. Het ligt middenin een woonwijk, dicht bij een supermarkt en de opstapplaats van de dolemus naar Fetiye of Calis.
Het echtpaar, kinderen en werknemers zijn behulpzaam en erg vriendelijk. Jem, de eigenaar alsmede de kok, doet je beseffen dat je nergens zo lekker kunt eten, voor een eerlijke prijs, als bij hem. Wat we dan op 2x na hebben gedaan. De kamers werden, ondanks de ramadam, iedere dag schoongemaakt en om de dag werd het bed- en badlinnen verschoont. Wij waren zonder kinderen, maar hun dochtertje is 5 jaar oud, zij maakte goed kontakt met de aanwezige kinderen.Ook was er een speeltuintje aanwezig. Het zwembad was schoon en ideaal om in te vertoeven.

En couple, Aou 2013
"Heerlijk genoten!"traduire
Iris

17/08/2013 Mijn vriend en ik (23 en 20 jaar oud) hebben een heerlijke vakantie gehad. Het is kleinschalig (8 appartementen) en er zijn voornamelijk Nederlanders. De familie die 'Erkin' runt, is ontzettend aardig en behulpzaam. De ligging is ook ideaal. Wij zijn er 11 dagen geweest en waren blij dat we geen 8 dagen hadden gedaan, dat hadden wij te kort gevonden, er is namelijk erg veel te doen en te zien in Fethiye en omgeving.
De appartementen zijn erg mooi en schoon, het enige nadeel was dat onze douchekop niet rechtop bleef, maar deze hebben wij met een smint-bakje omhoog kunnen houden haha. Elke dag werd het appartement schoongemaakt en twee keer in de week krijg je schone handdoeken, erg goed geregeld dus. De airco, die je erbij kunt kopen, is super koel, dus het is ook zeker aan te raden om de airco erbij te nemen.

Dus ik zou zeggen: boek een vakantie naar dit appartementencomplex, je gaat er zeker geen spijt van krijgen:)

Famille avec enfants en bas âge, 2013
""Net als thuiskomen""traduire
Milan

27/07/2013 We komen al sinds 2005 bij de fam. Erkin, dit is voor ons net als thuiskomen.
Dit jaar de appartementen helemaal vernieuwd, zwembad altijd even schoon en altijd lekker eten in het restaurant of tijdens een van de superieure bbq-avonden met heerlijke mezes.
Dit is voor ons het appartementen complex in het mooiste gedeelte van Turkije!!!
See you next year Cem, Sinem, Nazif and family

1 2 3 4 5 6 7 8 suivant

Points d'intérêts et activités à Fethiye (en Calis)