Avis Appartement Erkin***

18 décembre 2014

Erkin***
Avis Appartement Erkin***
Akarca Mahallesi Numara 36, 48300, Fethiye (en Calis)

Appartement Erkin a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 95 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Erkin*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Fethiye (en Calis) ! Vous pouvez également trouver 136 Photos concernant Appartement Erkin*** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 6 Vidéos de AppartementErkin***. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Mer Egée. Comparer Appartement Erkin*** avec les autres logements, dans Fethiye (en Calis).
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Erkin*** Fethiye (en Calis) N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

95 avis sur Erkin***

En couple, Oct 2014
"Leuk appartement."traduire
alfons bakker

02/11/2014 Wij waren in het einde van het naseizoen in dit appartement.Het was goed te merken dat het seizoen erop zit,er werd nog maar zelden schoongemaakt en de beheerder was ook niet altijd even vrolijk.Verwacht niet teveel van de wifi,wij hadden op de kamer maar 1mb en dat is echt veel te weinig vooral als je ook geen werkende tv of radio op je kamer hebt.van de honden of katten hebben wij geen last gehad,vond het juist wel gezellig zo.De losse tapijten in de kamer werd bij ons weggehaald,het nodigt namelijk uit om goedkoop je nek te breken! In deze nadagen van het seizoen was het zwembadwater erg koud.Het weer in deze tijd is wat wisselvallig maar dat wisten we,dat hebben we ook ondervonden het kan goed regenen! Verder toch wel even lekker eruit geweest!

En couple, Sep 2014
"Topvakantie !!"traduire
Koos en Annelies

29/09/2014 We hebben een super leuke vakantie gehad in appartement Erkin!!
We werden heel hartelijk ontvangen door de familie. Het appartement is rustig gelegen in een woonwijk. Af en toe hoor je de kippen, hanen, en blaffende honden, die lopen daar vrij rond. De turkseavond was ook erg gezellig!! Het appartement is verder prima, alleen de badkamer is wel toe aan een opknapbeurtje! De ligging is verder van het strand af dan touroperator aangaf. We gingen met de dolmusbus heen en weer naar het strand. We willen de familie Erkin en Nazif nogmaals bedanken voor alle gastvrijheid!!

En couple, Sep 2014
"Lawaai"traduire
Gerrit

05/10/2014 Erkin heeft een prachtig zwembad en heeft leuke eigenaren.
Erkin ligt aan een drukke weg en ligt op 35 minuten lopen van een restaurant af in Calis of 45 minuten lopen vanaf Fethije.Het strand ligt op 50 minuten lopen vanaf Erkin.Dit is de reden van mijn 4 voor de ligging.
Alles is wel met busjes te bereiken als je dat wilt.
Veel last gehad van blaffende honden (die erg lief zijn), ik sliep met oordopjes in i.v.m. het verkeer en de honden.
De slaapkamer is klein zodat 1 van de slapers over de nadere moet klimmen om in bed te komen.
We hebben het goed naar ons zin gehad vooral door de kleinschaligheid en het zwembad.

En couple, Aou 2014
"Een thuiskomst."traduire
Willem

12/09/2014 vanwege het familie gevoel wat je krijgt heb je bij aankomst al meteen een vakantie gevoel.
ze wachten je op, brengen de koffers naar je appartement en verwelkome je, wat wil je nog meer.
elke dag komt de schoonmakerster.Appartement is prima, alleen geen koffiezet app. of magnetron.
het zwembad wordt goed schoon gehouden en is soms een prive bad.
voor boodschappen zou ik adviseren om naar de Kipa te gaan, tip kijk of je iets kan aanschaffen/gebruiken als een
boodschappencar.Kipa, links van het complex, eerste kruising rechts, net voorbij het "park" naar links einde is kipa.
kleine winkel, rechts van het complex,kruising naar links aan de rechterkant.op deze weg kan je de dolmus(2 TL pp) pakken
richting Calis beach of Fethiye centrum.Tip voor tourtjes ga eens kijken bij Calis beach, vanaf de boulevard over
het bruggetje aan je rechterkant de eerste ,Jimmy.
geweldige vakantie gehad, zeker een aanrader.

En couple, Aou 2014
"Super!!!"traduire
R&F Bruin

15/09/2014 Begon al bij de ontvangst. Zo vriendelijk. Koffers worden naar appartement gebracht. Staan altijd voor iedereen klaar. Problemen worden, indien mogelijk, direct opgelost. Gevulde koelkast. Eten heerlijk, altijd te veel! Leuke bbq-avond. Iedere dag schone handdoeken. En regelmatig schone lakens. Schoonmaakster komt iedere dag. Kortom een fantastisch plekje om je vakantie door te brengen.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Gastvrij en gemoedelijk"traduire
h_dejong

20/09/2014 Mooie accommodatie, acht appartementen met een prachtig groot zwembad, gelegen tussen Calis en Fethiye. Enorm lieve eigenaren die er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Iedere dag schone handdoeken en er staan al boodschappen in de koelkast (tegen zeer redelijke prijs) op de dag van aankomst. Je betaald wat je ervan gebruikt. De eigenaar kookt graag en wij hebben dan ook regelmatig heerlijk gegeten in het restaurant. Heb een heerlijke vakantie gehad bij Erkin. Het enige kleine minpuntje is dat je overal wat ver vanaf zit maar met de dolmus ben je zo in de drukte van Fethiye of op het strand bij Calis. Dus zeer zeker de moeite waard, wij komen nog een keer terug!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Fantastisch plekje."traduire
Erik, Els en Britt.

01/09/2014 Acht appartementen en een heerlijk groot zwembad, met een ligging in een woonwijk. Juist door die ligging is het hier zo heerlijk vertoeven. Geen toeristische herrie maar af en toe het geluid van een hond, haan of van de moskee. Vers brood in de buurtwinkel op 3 minuutjes lopen. Met de dolmus zit je zo in de drukte. Gratis gebruik van 2 fietsen om naar de grotere supermarkt op 1 kilometer afstand te fietsen.
De familie Erkin is ouderwets gastvrij. Medewerker Nazif is een rustig toppertje. Alles kan. De stoofschotels van Cem zijn een must.
WIFI is gratis en airco 3 euro per dag.
Super bedankt familie Erkin en Nazif voor een geweldige vakantie!!
XXX

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Oase van rust. Leuke locatie voor weinig geld."traduire
Jolanda Rhemrev

21/08/2014 Heerlijke locatie, centraal gelegen tussen Fethiye en Calis. Deze zijn makkelijk te bereiken met de dolmus. Klein appartementencomplex van 8 appartementen, met koelkast, kookgelegenheid en airco voor 3 euro per dag. Het wordt gerund door zeer gastvrije en vriendelijke familie. Je kunt er heerlijke stoofschotels eten. Fijn en schoon zwembad met voldoende ligbedden. Appartement wordt goed schoongehouden. De familie organiseert meestal ook een Turkse avond met bbq en dans. Minpuntje is de verouderde badkamer. Deze mag wel een opknapbeurt hebben. Strand en stad zijn alleen bereikbaar met de Dolmus. Maar wij gaan er zeker een keer naar terug.

Avec des ami(e)s, 2014
"Paradijsje !!"traduire
Marja en Astrid

27/07/2014 Bij de familie Erkin kom je thuis, wat een hartelijke en gastvrije mensen.. Een eenvoudig, kleinschalig appartementencomplex (elke dag schone handdoeken en schoonmaak) in een grote tuin met een heerlijk zwembad. Elke ochtend een heerlijk ontbijtje en als je 's avonds ook een hapje wilt eten maakt de eigenaar met liefde iets voor je klaar. Centraal gelegen tussen Fethiye en Calis, welke per dolmus in een paar minuten te bereiken zijn. Fethiye is een leuk, knus stadje en als je naar het strand wilt moet je in Calis zijn met een lange boulevard (maar wel wat verouderd). Supermarkt (klein en groot) op loopafstand. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, niks is te veel. Echt een aanrader !!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Gemoedelijk, goede sfeer, ligging kon beter"traduire
Isabelle wuijts

14/08/2014 Een gemoedelijk complex gerund door een lieve, betrokken familie.

Het ligt aan een drukke weg, met veel overlast van blaffende honden.
Jammer dat je telkens een dolmus moet nemen naar fetiye of Calais.

Het appartement heeft vele mankementen: geen douche gordijn, klein balkon. Kinderen slapen in ruimte zonder gordijnen naast een groot zoemende koelkast. Bedden in huiskamer zijn in slechte staat.
Verder is t wel schoon en dagelijkse wisseling van handdoeken.
Het ontbijt is goed verzorgd en lekker, ook tijdens lunch en Turkse avond goed gegeten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Points d'intérêts et activités à Fethiye (en Calis)