Avis Amores.1 Boat trip

Amores.1 Boat trip
Avis Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Amores.1 Boat trip a obtenu une note de 9,2 de 10, basé sur 111 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Amores.1 Boat trip pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kusadasi ! Vous pouvez visionner 125 Photos concernant Amores.1 Boat trip. 9 Vidéos ont été faites sur Amores.1 Boat trip. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Mer Egée. Voir tous les hébergements dans Amores.1 Boat trip, Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

111 avis sur Amores.1 Boat trip

En voyage organisé en groupe, Aou 2014
"Een absolute ' to do ' in de vakantie"traduire
Janine

21/08/2014 Elk jaar varen we met de amores mee !!! Geen overvolle boot met 50 man aan boord maar een klein gezelschap op een prachtige zeilboot !!!! Dit jaar zelfs 2 x de boottrip gedaan !! Dit jaar 2 jarige in ons gezelschap en wat bleek bij aankomst : boot helemaal versierd en onderweg kwam de bemanning met 2 taarten incl brandende kaarsjes en happy birthday muziek !!!! Als dat geen persoonlijke noot is !! Bedankt Rianne en Hassan voor deze geweldige dagen , we hebben volop genoten !!! Dit doet niemand jullie na :-)))) !!!! Dikke kussen van ons twaalven xxxxx

En voyage organisé en groupe, 2014
"Super dag!"traduire
Nicky van den Hoef

15/08/2014 We hebben een super dag gehad op Amoris 1. We hebben heerlijk gegeten en het drinken werd ook erg goed verzorgd. Het is een super mooi boot die langs leuke plekjes vaart! Bedankt voor de heerlijke dag we komen volgend jaar zeker terug!

"Goed verzorgd"traduire
andre deceuster

20/08/2014 In orde. Zeer leuk !!! 9 / 10

"Boottrip hele dag"traduire
Familie S. Keus

19/08/2014 Super leuke dag gehad op de boot gehad! Lekker eten en drinken.

Aou 2014
"Wederom een superdag!"traduire
Reinalda de Gouw

06/08/2014 Deze vakantie zijn wij (ik, vriend en zoon) maar liefst 2x meegeweest op de amores 1. Een heerlijke dag. Leuk personeel goed eten en drinken. Prachtige foto's gemaakt. Echt een aanrader als je er n dagje op uit wil voor n goede prijs.Hasan en Rianna bedankt voor weer n top dag!

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Te veel mensen op de boot"traduire
Richard60

17/08/2014 Alle ligplaatsen op de boot waren direct weg

Avec des ami(e)s, Aou 2014
"Leuk , fijn"traduire
jolanda

15/08/2014 de baaien zijn mooi die ze aan leggen , heerlijk met de briesje overdag bij de hitte , ook wee
er eigen houtje gedaan , lekker eten ook nog de matador doet op laatst van de tocht het lied van titanic spelen en dan kunnen stelletjes voor op de giek klimmen en dan gaan staan zoals het stelletje celine dion liedje heerlijk

"Echt een aanrader!!!!!!!"traduire
Miranda Saakes

12/08/2014 Wij zijn op 4 augustus 2014 een dagje meegeweest op de Amores 1 met Rianne en Hassan en ik kan alleen maar zeggen dat je deze boottocht zeker moet doen als je in Kusadasi bent. Het is perfect geregeld, we werden door Rianne zelf opgehaald bij AquaFantasy en kwamen als eerste op de boot en dus zijn we lekker bovenop de stuurhut gaan liggen. Vervolgens was het drinken en eten prima verzorgd, je komt echt niks te kort voor 35 euro!!! De Amores 1 stopt bij 5 baaien en dan kun je heerlijk zwemmen in het kraakheldere zeewater, wel opletten voor de zee egels!!! en je goed insmeren want de zon is fel in Turkije!!!! Rianne en Hassan bedankt voor de superleuke dag en ga zo door jullie zijn echt een aanrader!!!!!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Zeker de moeite om te doen !"traduire
Alain T.

13/08/2014 Leuke boottrip langs de kust met prachtige panorama's. Mogelijkheid tot een verfrissende duik in de zee ! Daarna heerlijk al wiegende over de golven wegdromen met romantische muziek !
Enig minpuntje : van de aangekondigde animatie voor kinderen was niks te bespeuren !

Aou 2014
"Amores boottrip"traduire
B.M.M. Verwayen

18/08/2014 Super leuk. Mooie baaien, leuk personeel en goed eten/drinken.
Persoonlijke zorg is goed.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant