Avis Amores.1 Boat trip

Amores.1 Boat trip
Avis Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Amores.1 Boat trip a obtenu une note de 9,1 de 10, basé sur 140 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Amores.1 Boat trip pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kusadasi ! Vous pouvez visionner 137 Photos concernant Amores.1 Boat trip. 9 Vidéos ont été faites sur Amores.1 Boat trip. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Mer Egée. Voir tous les hébergements dans Amores.1 Boat trip, Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

140 avis sur Amores.1 Boat trip

En couple, Oct 2014
"Een mustdo in turkije"traduire
cheyenne

22/10/2014 Zeker goed bevallen.
Eerst word je al bij je hotel opgehaald en gebracht naar die haven. De vrouw is een Nederlander dus communicatie is ook makkelijk en vertrouwd. Op de boot word je met andere Nederlanders geplaatst. Je vaart naar 4 baaien, waaronder 1 met een cliff waar je vanaf kan springen. Onderweg krij je ook een warme maaltijd en drinken is ook gratis.
Je word na afloop ook weer naar je hotel gebracht.

Goed geregeld.

Avec des ami(e)s, Oct 2014
"Zeker doen !"traduire
maria mey

20/10/2014 Een heerlijke boot trip als je van rust en gezelligheid houdt. Wat ook opvallend is , de betrokkenheid van de eigenaars zowel bij vertrek als bij aankomst staan ze er altijd met een vriendelijk woord , en geïnteresseerd hoe men de trip heeft ervaren Al met al wij gaan volgend jaar zeker weer mee !!!! Maria Mey

"Super!"traduire
Kristel

09/10/2014 Heerlijke trip! Lekkere lunch, leuke medewerkers op de boot!
Echte aanrader!

"Leuke boottrip"traduire
Els van Straalen

26/09/2014 Wij, mijn man en ik hebben een geweldige dag gehad op deze goed en verzorgde boot trip , we werden verwelkomt met een lekker cakeje bij de koffie , de 2 mannen die onze trip verzorgde lieten het ons aan niks ontbreken , het gezelschap wat zeker niet te groot was, was ook erg leuk en gezellig , een erg relaxte dag en zoals Rianna ook al vertelde hebben we met elkaar gesproken en niet over elkaar. Al met al een enorme aanrader voor een ieder die een leuke boot trip wil maken. Klein , knus schoon maar bovenal erg gezellig!

"Geweldig, een echte aanrader."traduire
W de Wind

06/10/2014 Was een geweldige dag. Het eten was goed en als we weer naar Kusadasi gaan, dan nemen we zeker deze boottocht weer. Rianne en Hassan, bedankt voor de gezelige dag.

Avec des ami(e)s, Sep 2014
"Boat Trip (organisé via Neckermann)"traduire
Geoffrey

28/09/2014 Mer agitée, pas de belles criques à voir, repas très bon !

"Bootreisje is oke"traduire
Nelly

25/09/2014 leuke bootreisje gemaakt van 10.00 tot 16.00 uur

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2014
"Fijn"traduire
Danny

21/09/2014 Mooi, maar doordat het het heel druk is, (tot wel 5 boten op dezelfde strandjes word het te druk en is het 'speciale' er af.

"Leuke trip"traduire
André

08/10/2014 kleinschalig, maximaal 20 personen. Vriendelijk personeel. We hebben een leuke dag gehad, veel gezien en gezwommen. De terugtocht vonden wij heerlijk met de zeilen in top en een heerlijke deining, niet iedereen kon hier goed tegen. Een aanrader als je een boottocht wil doen, ook de verzorging was prima

"Absolute aanrader!!!"traduire
L. Sprakel

14/09/2014 Heerlijke boottocht, lekker rustig kunnen genieten. Lekkere lunch!
Lekker zwemmen in de zee en stukje zeilen!
Het was een geweldige dag!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant