Avis Amores.1 Boat trip

Amores.1 Boat trip
Avis Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Amores.1 Boat trip a obtenu une note de 9,2 de 10, basé sur 120 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Amores.1 Boat trip pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kusadasi ! Vous pouvez visionner 124 Photos concernant Amores.1 Boat trip. 9 Vidéos ont été faites sur Amores.1 Boat trip. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Mer Egée. Voir tous les hébergements dans Amores.1 Boat trip, Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

120 avis sur Amores.1 Boat trip

En couple, 2014
"Must do!"traduire
Denise van Bekkum

30/08/2014 Greatest Boottrip of kusadasi. Beautiful boat,great stops and very good food. Also great lokation for weddings and party's. It was the best day of our holiday thanks to Rianne,Hassan and the crew.I can recommend this trip to everbody who wants to have a beautiful day at sea!!!

En couple, 2014
"Heerlijke trip"traduire
Devin

28/08/2014 De Amores1 is een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel, goed eten, genoeg ruimte op de boot en bovendien een prachtige trip.

"Leuk tripje"traduire
Sanne

30/08/2014 Verschillende baaien bezocht, lunch was super! Kip en vis op de bbq, was heerlijk. Dit in combinatie gedaan met de jeepsafari, echt een aanrader!

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Uitstekend"traduire
Adeline

27/08/2014 Ik heb een dagtripje met de boot gedaan. Was erg leuk en gezellig. Heerlijk gezwommen in de zee, geheel verzorgd met lunch.

"Boottocht altijd goed!"traduire
desi

26/08/2014 Mooie baaitjes, helder water, vooral met deze warmte een heerlijke dagbesteding.

En voyage organisé en groupe, Aou 2014
"Beter bestaat niet!"traduire
Edwin

22/08/2014 Als je in Kusadasi bent moet je een dag op de Amores meevaren!
Vanwege mijn verjaardag (50) werd er taart geserveerd en gezongen!
De bemanning is geweldig en maakt het je 100% naar de zin.
We hebben deze vakantie twee keer meegevaren en het is gewoon super!
Geen afgeladen boot maar een prachtig zeilschip met lekker eten, drinken en de ruimte om je kont te kunnen keren!
Rianne en Hassan, hardstikke bedankt!

En voyage organisé en groupe, Aou 2014
"Een absolute ' to do ' in de vakantie"traduire
Janine

21/08/2014 Elk jaar varen we met de amores mee !!! Geen overvolle boot met 50 man aan boord maar een klein gezelschap op een prachtige zeilboot !!!! Dit jaar zelfs 2 x de boottrip gedaan !! Dit jaar 2 jarige in ons gezelschap en wat bleek bij aankomst : boot helemaal versierd en onderweg kwam de bemanning met 2 taarten incl brandende kaarsjes en happy birthday muziek !!!! Als dat geen persoonlijke noot is !! Bedankt Rianne en Hassan voor deze geweldige dagen , we hebben volop genoten !!! Dit doet niemand jullie na :-)))) !!!! Dikke kussen van ons twaalven xxxxx

En voyage organisé en groupe, 2014
"Super dag!"traduire
Nicky van den Hoef

15/08/2014 We hebben een super dag gehad op Amoris 1. We hebben heerlijk gegeten en het drinken werd ook erg goed verzorgd. Het is een super mooi boot die langs leuke plekjes vaart! Bedankt voor de heerlijke dag we komen volgend jaar zeker terug!

"Zeer rustgevend"traduire
Timothy Cools

23/08/2014 Zeer mooi, snorkelen is een aanrader wanneer de boot stopt.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Goed verzorgd"traduire