Avis Amores.1 Boat trip

Amores.1 Boat trip
Avis Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Amores.1 Boat trip a obtenu une note de 9,1 de 10, basé sur 129 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Amores.1 Boat trip pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kusadasi ! Vous pouvez visionner 130 Photos concernant Amores.1 Boat trip. 9 Vidéos ont été faites sur Amores.1 Boat trip. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Mer Egée. Voir tous les hébergements dans Amores.1 Boat trip, Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

129 avis sur Amores.1 Boat trip

Avec des ami(e)s, Sep 2014
"Nooit meer"traduire
D.Keijzer

17/09/2014 Goed uitkijken of het geen boot is met keiharde muziek

"Absolute aanrader!!!"traduire
L. Sprakel

14/09/2014 Heerlijke boottocht, lekker rustig kunnen genieten. Lekkere lunch!
Lekker zwemmen in de zee en stukje zeilen!
Het was een geweldige dag!

"Ontspanning en Plezier."traduire
Jenny de Brabander

04/09/2014 Wat een heerlijke dag ontspanning. Echt genoten van de (ongedwongen) gezelligheid, het zwemmen in de mooie baaien, de zalige lunch en de rust tijdens het zeilen. We gaan vast nog eens mee.

"Boottrip amores 1"traduire
Patrick & Martine

05/09/2014 wij hebben het ons gewaagd voor de boottrip met de amores1 en we hebben er geen spijt van dit moet je echt doen mensen het was een aangename boottrip met alles er op en er aan doen we zeker terug volgend jaar en dikke plus voor de gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaars en de kapitein met zijn knecht

Famille avec enfants/adolescents, Sep 2014
"Zeer genoten van deze dag."traduire
Aline

10/09/2014 Fijn zeiljacht met weinig personen, dus echt geen overvolle boot. Onbeperkt drinken en het eten was echt goed!
Regelmatig gestopt bij baaitjes. Deze vond ik niet heel bijzonder maar je kon wel lekker een duik nemen en snorkelen. Konden helaas het cliff diven niet doen omdat er teveel wind stond.
Op de terugweg zeilen was echt super gaaf!! Alleen niet voor mensen die last hebben van zeeziekte.
Kortom, een zeer geslaagd relax dagje!

En couple, Aou 2014
"Mooie boottrip"traduire
H.Etten

02/09/2014 Mooie boottrip gehad met de Amores 1.
We hebben heerlijk gezwommen en gevaren langs de mooie kust van Kusadasi. Ook de lunch was prima verzorgt.
Kortom een perfecte dag.

En couple, 2014
"Must do!"traduire
Denise van Bekkum

30/08/2014 Greatest Boottrip of kusadasi. Beautiful boat,great stops and very good food. Also great lokation for weddings and party's. It was the best day of our holiday thanks to Rianne,Hassan and the crew.I can recommend this trip to everbody who wants to have a beautiful day at sea!!!

En couple, 2014
"Heerlijke trip"traduire
Devin

28/08/2014 De Amores1 is een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel, goed eten, genoeg ruimte op de boot en bovendien een prachtige trip.

En voyage organisé en groupe, Aou 2014
"Super boottocht"traduire
groep

10/09/2014 Hele leuke boottocht, kleine boot maat het aantal mensen op de boottocht is ook beperkt zodat je toch ruimte genoeg hebt, zeker een aanrader

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Uitstekend"traduire
Adeline

27/08/2014 Ik heb een dagtripje met de boot gedaan. Was erg leuk en gezellig. Heerlijk gezwommen in de zee, geheel verzorgd met lunch.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant