Avis Amores.1 Boat trip

Amores.1 Boat trip
Avis Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Amores.1 Boat trip a obtenu une note de 9,1 de 10, basé sur 132 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Amores.1 Boat trip pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kusadasi ! Vous pouvez visionner 130 Photos concernant Amores.1 Boat trip. 9 Vidéos ont été faites sur Amores.1 Boat trip. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Mer Egée. Voir tous les hébergements dans Amores.1 Boat trip, Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

132 avis sur Amores.1 Boat trip

"Leuke boottrip"traduire
Els van Straalen

26/09/2014 Wij, mijn man en ik hebben een geweldige dag gehad op deze goed en verzorgde boot trip , we werden verwelkomt met een lekker cakeje bij de koffie , de 2 mannen die onze trip verzorgde lieten het ons aan niks ontbreken , het gezelschap wat zeker niet te groot was, was ook erg leuk en gezellig , een erg relaxte dag en zoals Rianna ook al vertelde hebben we met elkaar gesproken en niet over elkaar. Al met al een enorme aanrader voor een ieder die een leuke boot trip wil maken. Klein , knus schoon maar bovenal erg gezellig!

Avec des ami(e)s, Sep 2014
"Boat Trip (organisé via Neckermann)"traduire
Geoffrey

28/09/2014 Mer agitée, pas de belles criques à voir, repas très bon !

"Bootreisje is oke"traduire
Nelly

25/09/2014 leuke bootreisje gemaakt van 10.00 tot 16.00 uur

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2014
"Fijn"traduire
Danny

21/09/2014 Mooi, maar doordat het het heel druk is, (tot wel 5 boten op dezelfde strandjes word het te druk en is het 'speciale' er af.

"Absolute aanrader!!!"traduire
L. Sprakel

14/09/2014 Heerlijke boottocht, lekker rustig kunnen genieten. Lekkere lunch!
Lekker zwemmen in de zee en stukje zeilen!
Het was een geweldige dag!

"Ontspanning en Plezier."traduire
Jenny de Brabander

04/09/2014 Wat een heerlijke dag ontspanning. Echt genoten van de (ongedwongen) gezelligheid, het zwemmen in de mooie baaien, de zalige lunch en de rust tijdens het zeilen. We gaan vast nog eens mee.

"Boottrip amores 1"traduire
Patrick & Martine

05/09/2014 wij hebben het ons gewaagd voor de boottrip met de amores1 en we hebben er geen spijt van dit moet je echt doen mensen het was een aangename boottrip met alles er op en er aan doen we zeker terug volgend jaar en dikke plus voor de gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaars en de kapitein met zijn knecht

Famille avec enfants/adolescents, Sep 2014
"Zeer genoten van deze dag."traduire
Aline

10/09/2014 Fijn zeiljacht met weinig personen, dus echt geen overvolle boot. Onbeperkt drinken en het eten was echt goed!
Regelmatig gestopt bij baaitjes. Deze vond ik niet heel bijzonder maar je kon wel lekker een duik nemen en snorkelen. Konden helaas het cliff diven niet doen omdat er teveel wind stond.
Op de terugweg zeilen was echt super gaaf!! Alleen niet voor mensen die last hebben van zeeziekte.
Kortom, een zeer geslaagd relax dagje!

En couple, Aou 2014
"Mooie boottrip"traduire
H.Etten

02/09/2014 Mooie boottrip gehad met de Amores 1.
We hebben heerlijk gezwommen en gevaren langs de mooie kust van Kusadasi. Ook de lunch was prima verzorgt.
Kortom een perfecte dag.

En couple, 2014
"Must do!"traduire
Denise van Bekkum

30/08/2014 Greatest Boottrip of kusadasi. Beautiful boat,great stops and very good food. Also great lokation for weddings and party's. It was the best day of our holiday thanks to Rianne,Hassan and the crew.I can recommend this trip to everbody who wants to have a beautiful day at sea!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant