Avis Amores.1 Boat trip

Amores.1 Boat trip
Avis Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Amores.1 Boat trip a obtenu une note de 9,3 de 10, basé sur 80 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Amores.1 Boat trip pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kusadasi ! Vous pouvez visionner 114 Photos concernant Amores.1 Boat trip. 7 Vidéos ont été faites sur Amores.1 Boat trip. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Mer Egée. Voir tous les hébergements dans Amores.1 Boat trip, Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 suivant

80 avis sur Amores.1 Boat trip

"Absoluuute aanrader!"traduire
Elise

12/07/2014 Een geweldige dag heb ik samen met mijn vriend en de anderen gehad op de boot! Sochtends netjes opgehaald en aan het eind netjes teruggebracht.
Geweldig personeel, goed eten en geweldige service. Er liggen lekkere matrasjes op de boot waar je je handdoek op kan leggen zodat je niet op het harde hout ligt. Dan kun je er nog elastieken overheen trekken zodat je handdoek niet weg waait! De plekken waar je heen vaart is geweldig en in het helderblauwe water mag je van tijd tot tijd zwemmen. Er wordt goed aan veiligheid gedacht. Het is een echte BELEVENIS. Wanneer je in de schaduw wil liggen/zitten is er plek genoeg op het achterdek want daar is een grote lounge bank waar je lekker kan zitten wanneer je de zon even zat bent. De zon is goed te verdragen door de wind die je hebt als je vaart. De plekken waar je langs vaart zijn fenomenaal geweldig om te zien.
Rianna en Hasan ontvangen je goed bij de boot en het zijn echt Topmensen! Bedankt voor deze belevenis. Jordi & Elise, Palmin Hotel

"Mooiste boot trip de Amores 1"traduire
Anja en Frank

05/07/2014 Deze trip met de Amores.1 moet je hebben gedaan in je vakantie .
Voor ons de derde keer en het is steeds leuker.
Het is niet zomaar een trip, dit is echt vakantie , de rust de gastvrijheid ,alles kan en mag op deze geweldige boot, het eten en drinken is uitstekend , de bediening geweldig ,het mooie van deze boot is de kleine groep waar je al voor vertrek een band mee hebt en dan is het lachen gieren brullen , iedereen gaat super met elkaar om ,wij raden daarom ook iedereen deze boot trip aan , het is jammer dat de dag voorbij is maar je komt voldaan weer aan. wij gaan in Aug weer naar Kusadasi en we gaan gelijk weer met de Amores.1 mee anders is onze vakantie niet compleet Rianna en Hasan. bedankt voor alles Anja en Frank xxx

"Prachtig!"traduire
Kenny

20/07/2014 We hebben de boottrip gedaan en die was echt zalig.
Prachtig uitzicht, lekker eten, springen vanaf de boot in de zee, ...
Een echte aanrader!

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Het was geweldig"traduire
Rowan

28/06/2014 Het is een erg leuke bootreis met een goed geselecteerde groep aan boord. Het uitzicht was prachtig en de bemanning vriendelijk. En je kan zelfs andere boten kapen! Het klifduiken was ook erg leuk!

En couple, 2014
"Boottrip"traduire
Mirmarc

25/06/2014 Deze boottrip was geweldig. Lekker rustig. Mooie baaien. Goed verzorgd door het personeel van Rianna en Hassan. Echt top!

"Boat Trip."traduire
olivier

01/07/2014 Aanrader!! stopt 4 keer om te snorkelen, lekker eten op de boot en drank in de prijs.

"Superboattrip"traduire
José

15/07/2014 Heerlijk rustige trip zonder schreeuwende toeristen, heerlijk eten en ruimte genoeg

"Wat een prachtige tocht"traduire
Carla

12/06/2014 10-06-2014 heb ik ,heerlijk genoten van de boot trip Amores. Het is een absolute aanrader. Het is een rustige bood tocht en je kunt heerlijk op het dek liggen. We hebben de hele dag genoten van de zon. Als ik het vergelijk met de andere boten ben ik blij dat ik voor de Amores gekozen heb. De andere boten waren party boten en dat lijkt mij helemaal niks op de zee.

Amores Bedankt voor deze onvergetelijke dag !!

En couple, Juin 2014
"Mooiste dag van de vakantie"traduire
esther

03/07/2014 Wederom een prachtige dag gehad op de Amores.
Alles is tot in de puntjes geregeld, van ophaalservices, tot lunch tot weer terug brengen naar hotel.
Deze dag is de hele dag genieten van zon en zee.
Deze boottocht mag adsoluut niet ontbreken tijdens je vakantie, een dag om niet te vergeten.
Als we weer naar Kusadasi komen gaan we deze geweldige dag wederom beleven!

Mai 2014
"Super"traduire
Carola van den Berg

03/06/2014 Dit was mijn 3e boottrip. Vorig jaar 1x en dit jaar zelfs 2 keer. Hasan en Rianne zijn twee fantastische mensen. Alles is tot in de punjes geregeld. Ze staan bij de boot klaar om je te begroeten en je uit te zwaaien.Aan boord zeer vriendelijk personeel die je prima verzorgen want aan eten en drinken kom je niets te kort. De baaien zijn prachtig je kunt van boord om te zwemmen, snorkelen of van de rotsen springen/duiken. Als je geluk hebt dan zie je dolfijnen. Het vertrek uit de haven is al net zo mooi en als de terugkomst. Hasan en Rianne staan al op de kade om je weer begroeten.
Deze boottrip is een absolute aanrader en voor het geld hoeft u het niet te laten.

1 2 3 4 5 6 7 8 suivant