Avis Amores.1 Boat trip

Amores.1 Boat trip
Avis Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Amores.1 Boat trip a obtenu une note de 9,2 de 10, basé sur 84 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Amores.1 Boat trip pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kusadasi ! Vous pouvez visionner 114 Photos concernant Amores.1 Boat trip. 7 Vidéos ont été faites sur Amores.1 Boat trip. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Mer Egée. Voir tous les hébergements dans Amores.1 Boat trip, Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant

84 avis sur Amores.1 Boat trip

Juil 2014
"Ontspannen dagje uit"traduire
Sharona89

27/07/2014 Heerlijk zonnen op het dek en afkoelen in de zee.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Vorig jaar gedaan en was zee ziek."traduire
Sabrina.cannoot

25/07/2014 Wel leuk voor mijn dochter.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Geweldige dag gehad"traduire
monique zonneveld

24/07/2014 neem als je snel zeeziek bent er wat tegenin vooral de terugweg maar het was een heerlijke dag volop lekker eten en drinken en de bemanning is ook uiterst vriendelijk

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Leuk dagje"traduire
nettie

25/07/2014 Neem zelf duikbril en snorkel mee evt flippers.

"Absoluuute aanrader!"traduire
Elise

12/07/2014 Een geweldige dag heb ik samen met mijn vriend en de anderen gehad op de boot! Sochtends netjes opgehaald en aan het eind netjes teruggebracht.
Geweldig personeel, goed eten en geweldige service. Er liggen lekkere matrasjes op de boot waar je je handdoek op kan leggen zodat je niet op het harde hout ligt. Dan kun je er nog elastieken overheen trekken zodat je handdoek niet weg waait! De plekken waar je heen vaart is geweldig en in het helderblauwe water mag je van tijd tot tijd zwemmen. Er wordt goed aan veiligheid gedacht. Het is een echte BELEVENIS. Wanneer je in de schaduw wil liggen/zitten is er plek genoeg op het achterdek want daar is een grote lounge bank waar je lekker kan zitten wanneer je de zon even zat bent. De zon is goed te verdragen door de wind die je hebt als je vaart. De plekken waar je langs vaart zijn fenomenaal geweldig om te zien.
Rianna en Hasan ontvangen je goed bij de boot en het zijn echt Topmensen! Bedankt voor deze belevenis. Jordi & Elise, Palmin Hotel

"Mooiste boot trip de Amores 1"traduire
Anja en Frank

05/07/2014 Deze trip met de Amores.1 moet je hebben gedaan in je vakantie .
Voor ons de derde keer en het is steeds leuker.
Het is niet zomaar een trip, dit is echt vakantie , de rust de gastvrijheid ,alles kan en mag op deze geweldige boot, het eten en drinken is uitstekend , de bediening geweldig ,het mooie van deze boot is de kleine groep waar je al voor vertrek een band mee hebt en dan is het lachen gieren brullen , iedereen gaat super met elkaar om ,wij raden daarom ook iedereen deze boot trip aan , het is jammer dat de dag voorbij is maar je komt voldaan weer aan. wij gaan in Aug weer naar Kusadasi en we gaan gelijk weer met de Amores.1 mee anders is onze vakantie niet compleet Rianna en Hasan. bedankt voor alles Anja en Frank xxx

"Prachtig!"traduire
Kenny

20/07/2014 We hebben de boottrip gedaan en die was echt zalig.
Prachtig uitzicht, lekker eten, springen vanaf de boot in de zee, ...
Een echte aanrader!

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Het was geweldig"traduire
Rowan

28/06/2014 Het is een erg leuke bootreis met een goed geselecteerde groep aan boord. Het uitzicht was prachtig en de bemanning vriendelijk. En je kan zelfs andere boten kapen! Het klifduiken was ook erg leuk!

En couple, 2014
"Boottrip"traduire
Mirmarc

25/06/2014 Deze boottrip was geweldig. Lekker rustig. Mooie baaien. Goed verzorgd door het personeel van Rianna en Hassan. Echt top!

En couple, Juin 2014
"Boat Trip."traduire
olivier

01/07/2014 Aanrader!! stopt 4 keer om te snorkelen, lekker eten op de boot en drank in de prijs.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 suivant