Avis De Lekkerbek

De Lekkerbek
Avis De Lekkerbek
Kusadasi

De Lekkerbek a obtenu une note de 7,8 de 10, basé sur 110 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Restauration & Divertissement De Lekkerbek pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kusadasi ! Vous pouvez visionner 41 Photos concernant De Lekkerbek. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Mer Egée. Voir tous les hébergements dans De Lekkerbek, Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

110 avis sur De Lekkerbek

Avec des ami(e)s, Sep 2014
"Belgisch!"traduire
davina_vanbelle

24/09/2014 We zijn gaan aperitieven naar de Lekkerbek, Leffe gedronken en gefrituurde hapjes gegeten

En couple, Sep 2014
"Simpel wel aardig"traduire
Gertjanhs

26/09/2014 Leuke gezellige tent.
Eten is echt niet bijzonder maar gewoon even lekker.
Koffie is echt een aanrader.

En couple, Sep 2014
"Mooie ligging"traduire
f de vries

13/09/2014 voor een hapje en drankje

Famille avec enfants/adolescents, Sep 2014
"Aanrader!"traduire
Aline

10/09/2014 Super lekker gegeten hier.

"Heel gezellig"traduire
Timothy Cools

23/08/2014 Wanneer je even wil terug trekken naar je eigen cultuur is dit zeker een aanrader.

"Aanrader"traduire
edwin

08/08/2014 goed eten,lieve hond en vriendelijk personeel een aanrader voor iedereen

Aou 2014
"Heerlijke frikandellen gehad!"traduire
Ale Katsma

08/09/2014 Dankjewel voor het nederlandse eten

"ZEKER DE MOEITE WAARD"traduire
stefaan verhaeghe

08/08/2014 heeeeel proper en net,heel goede en rappe bediening, lekker eten heel vriendelijke mensen en een superlieve hond die heel goed onder commando staat van zijn baasje.Echt een aanrader voor wie naar Kusadasi gaat.Moet je zeker geweest zijn.
Aan de eigenaars doe zo verder!!!!!!!!!!En bedankt voor de leuke namiddagen

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Normaal eten en erg deur"traduire
Tessa Dekker

04/09/2014 Je ziet op de kaart al euro's staan ipv lira's. Lira's zijn vaak veel goedkoper dan euro's en dan zijn de euro prijzen ook nog mega hoog.

"Belze friet"traduire
B v/d Heuvel

16/08/2014 Duur voor de kwaliteit en controleer je rekening ( zoals overal in Turkije ) !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant