Avis De Lekkerbek

De Lekkerbek
Avis De Lekkerbek
Kusadasi

De Lekkerbek a obtenu une note de 7,8 de 10, basé sur 98 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Restauration & Divertissement De Lekkerbek pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kusadasi ! Vous pouvez visionner 41 Photos concernant De Lekkerbek. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Turquie. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Mer Egée. Voir tous les hébergements dans De Lekkerbek, Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

98 avis sur De Lekkerbek

En couple, Juin 2014
"Niet met voetbal"traduire
Janine

04/07/2014 We konden de schermen met de voetbal nog maar net zien. Het opnemen en uitleveren van bestellingen was rommelig en er ontstond bij het personeel paniek over de bestellingen en de hectiek. We hadden de voetbal beter bij een Turkse bar kunnen kijken...

Famille avec enfants/adolescents, Mai 2014
"Vies"traduire
Johan

28/06/2014 geen schoon tafelkleed/tafeltje te zien.Er loopt een hond rond die stinkt..De kaart plakt van viezigheid aan elkaar.Een bezem over het terras halen is zeker te veel moeite.Ook de kussens in de stoelen waren niet schoon.Maar vertrokken, als dit er al zo uitziet, wat moet je dan wel niet te eten krijgen?

En couple, Mai 2014
"Eigenaar zeer vriendelijk"traduire
tamara beerendonk

11/05/2014 Leuke hond.
Eten bitterballen en kroketten), waren minder.

En couple, Avr 2014
"Belgische mevrouw"traduire
leen bolsens

15/05/2014 Anne-marie is een toffe dame,we kennen haar reeds van als ze nog in het centrum van kusadasi was,nu is de plaats aan de haven veel mooier en zicht op de cruise schepen.

En couple, Avr 2014
"Zalig nederlands praten"traduire
Lenaers Marina

09/05/2014 Lekker eten en fijne uitbaters in eigentaal en dan kan je nog informatie vragen.

En couple, 2014
"Eindelijk een frikandel!"traduire
s_andy_x

05/01/2014 lekker hollands eten in dit restaurant. als je zin het in een frikandelletje moet je hier zijn!

En voyage organisé en groupe, 2013
"Lekker eten"traduire
theajack

14/11/2013 Heerlijk gegeten zeker een aanrader

En couple, Oct 2013
"Ziet er niet goed uit"traduire
Arie

26/01/2014 Belgisch café met groot scherm voetbal Kroatië België bekeken

En voyage organisé en groupe, Oct 2013
"Goed eten"traduire
Romina

25/10/2013 De lekkerbek word gerund door een belgische dame , zij is super vriendelijk.

Het restaurant oogt heel donker van binnen maar de wc is schoon en netjes en het eten is lekker.

Wij hebben heerlijke frikandellen gegeten , het enige wat ik jammer vind is dat dit restaurant geen nederlandse of belgische mayo heeft!

Hamburger is hier ook heerlijk alleen krijg je i.p.v een beetje sla een halve stronk op je bord .

Kwalitatief goed restaurant voor weinig!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant