A partir de $ 140
Mui Né
Évaluations Mui Né

Mui Né a obtenu une note de 7,9 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez avoir l'avis des voyageurs sur Mui Né ? Venez lire les évaluations des Zoovernautes sur Mui Né. Vous avez déjà été à Mui Né ? Partagez votre opinion en cliquant sur "Ajouter une évaluation". Sur Zoover, vous pourrez trouver des avis 3 Hôtels, 1 Village-vacances, 1 Appart-hôtel et 1 sur Mui Né. Venez rajouter 107 Photos sur Mui Né. Venez regardez les vidéos de Mui Né : 2 Vidéos Sur cette page, vous trouverez tous les hébergements dans Mui Né. Vérifiez d'autres lieux de vacances pour Vietnam. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Vietnam.
Il n'y a pas encore d'évaluation pour la destination Mui Né. Vous pouvez ajouter une évaluation sur cette destination.

Vous avez déjà visité cette destination ?

3 avis sur Mui Né

5,3
Avec des ami(e)s, Oct 2013
"Toeristische badplaats"traduire
Joeridev

06/11/2013 Een leuke plaats, maar verwacht geen culturele hoogtepunten in je reis door Vietnam. Het plaatsje is uitgegroeid tot een toeristische bestemming die mensen uit allerlei landen aantrekt, maar in het speciaal populair is onder Russen. Zo zijn veel winkels en restaurantjes voorzien van Russische namen of heeft men zelfs een aparte menukaart voor toeristen uit Rusland opgesteld. Ongeacht je persoonlijke voorkeuren, het hoeft sowieso nooit een belemmering te zijn voor bezoekers uit Nederland aangezien Mui Ne zat opties biedt qua winkels, cafe's en eetgelegenheden. Ook de stranden zijn prachtig, hoewel her en der wat aangetast door erosie en daardoor meestal niet heel breed. Qua natuur bleek voor ons vooral de zogeheten Fairy Spring een fikse tegenvaller: een hevig vervuild stroompje die in Mui Ne breed gepromoot wordt voor wandelingen, maar waar wij bij aankomst meteen vanaf zagen.

En voyage organisé en groupe, Fev 2010
"Mui ne heeft veel te bieden"traduire
R.v.S.

06/05/2012 Tijdens ons verblijf in Phan Thiet zijn we het noordelijk gelegen kleurrijke plaatstje Mui Ne en omgeving gaan bezoeken.
Als eerste stopte we bij een beek die wij doorwade naar een kleurrijk schouwspel van kalkwanden overgaant in terracotta rode wanden.
Daarna bezochten we een visolie fabriekje waar men vis laat rotten in stenen kruiken waarbij de speciale visolie ontstaat.
Toen naar de overbekende rode zandheuvels/verstuivingen waar de plaatselijke jeugd je tegen betaling op een matje naar beneden laat glijden.
En tot slot langs de kust waar de visserbootjes/manden zijn verankerd en aan de wal de visverkoop in volle gang is.
Voorwaar er is veel te aanschouwen in Mui Ne.

En couple, Oct 2008
"Afgelegen"traduire
Jan en Christien

23/02/2010 Mui Ne t.n.v. Phan Thiet heeft weinig meer te bieden dan de rode duinen. Ze liggen t.n.v. het dorp aan de linkerkant. Kinderen zullen je een glijboard willen verhuren!
Voor bars en restaurants ben je aangewezen op Phan Thiet.