Avis Bâteau de croisière Voyager of the Seas****

Voyager of the Seas****
Avis Bâteau de croisière Voyager of the Seas****
cruise

Bâteau de croisière Voyager of the Seas a obtenu une note de 9,0 de 10, basé sur 79 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bâteau de croisière Voyager of the Seas**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à cruise ! Vous pouvez également trouver 65 Photos concernant Bâteau de croisière Voyager of the Seas**** sur Zoover.

1 2 3 4 5 6 7 8 suivant

79 avis sur Voyager of the Seas****

Avec des ami(e)s, 2013
"Geweldig"traduire
Maud

30/11/2013 Prijzig.. Maar zeer de moeite waard. Dit was denk, ik wel de gaafste en mooist cruise die ik ooit gemaakt heb.

En couple, Oct 2013
"Kreuzfahrtschiff mit Kantinenessen"traduire
Wolfgang
Loisirs

29/10/2013 Wer die Vielfältigkeit an Menschen liebt und Kantinenessen mag, dem ist die Voyager of the seas auf den Leib geschnitten.Das Sportangebot ist gut, es gibt Klettern, Minigolf, Skating, Schwimmen, Fitness etc. Die Unterhatungsabende sind der Rede nicht wert, es fehlt an gutem Geschmack und Kultur.Die Menüempfehlung des Küchenchefs z.B. Weißfisch war ungenießbar.Das Frühstück bestand aus Massenware im Kunststoffgeschirr, als Obst wurden tagtächlich unreife Ananasstücke und Melonen geboten.
Meine Frau und ich bereisten das südchinesische Meer im Oktober 2013. Mit diesem Schiff.nie wieder.

En couple, Oct 2012
"Geen jonge boot meer maar nog steeds heel goed"traduire
De Landtsheer Alex
Loisirs

14/11/2012 Cruisen is veruit de beste manier om in verlof te gaan,men heeft waar voor zijn geld Royal Caribien is een goede maatschappy ,het eten en de service zijn zeer goed,iedere dag is men in een ander land zonder telkens bagage te moeten in en uitladen,de shows iedere avond zijn van een heel goed niveau veel hoger dan dat wat men ons op TV bied ,voor alle mensen die nog geen ervaring hebben met cruisen ,probeer het en wellicht zal het jullie laatste keer niet zijn.

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2012
"Geweldige ervaring!!"traduire
mevrouw van der Bur...
Loisirs

15/05/2012 Het is er echt geweldig, mensen vriendelijk, schoon en gezellig. Onze zoon van 10 jaar heeft zich de hele dag vermaakt met basketballen, voetballen, klimmen, golven, zwemmen noem maar op.
Wij hadden een binnenhut, erg goed te doen. Zelfs met 2 kinderen. Ze laten voor je gaat slapen 2 bedden uit het plafon zakken en in de ochtend ruimen ze deze netjes weer op. Kinderclub is ook echt een aanrader, erg vriendelijk en doen hun best om het voor je kindje (4) leuk te maken.
Het enige minpuntje was dat het eten (wij hadden een vaste tafel) vaak net niet goed warm was, of te gaar en vaak zat er aardappelpuree bij. Maar niet getreurd je kon de hele dag op verschillende plekken eten, dus aanbod genoeg. Alcohol is er erg duur, glaasje wijn 8 dollar. Voor de kinderen een drankpakket genomen voor 4.5 dollar per dag. Hiervoor mochten ze de hele dag zo veel frisdrank drinken als ze wilde echt een aanrader.

En couple, 2011
"Super leuk"traduire
yves
Loisirs

16/11/2011 beste cruise allertijden zal zeker og keer terug gaan naar deze cruise

Famille avec enfants/adolescents, Oct 2011
"Onvergetelijk"traduire
han slegt
Loisirs

26/10/2011 Onze eerste cruise werd een super-ervaring. Wat een kwaliteit op elk gebied (eten, entertainment, service). Alles op 5- sterrenniveau voor een zeer schappelijke prijs. Een echte aanrader.

En couple, Oct 2011
"Fantastische cruise"traduire
Ger & Corrie Hoogvl...
Loisirs

13/10/2011 reis begonnen op 01-10-2011, onze 4E cruise (verschillende rederijen) geweldig schip
winkelstraat op de boot geweldig,de hele entourage is geweldig,eten erg goed,fantastische shows ( beatles 2x geweest) vriendelijke bemanning,in 1 woord geweldig, zeker voor herhaling vatbaat en zeker deze rederij...

En voyage organisé en groupe, Sep 2011
"Ga zeker weer mee"traduire
jonkers

05/10/2011 ik kan ieder deze boot aanraden
eten is zeer goed en een ruime keus koffers e.d word goed verzorgt gewoon een prima boot

Seul(e), Sep 2011
"Geweldige eerste cruise ervaring !"traduire
Marcel
Loisirs

13/09/2011 Voor het eerst een cruise gemaakt en het is 100% bevallen ! Redelijk groot schip met veel mogelijkheden en uitgebreide keuze in eten; zowel ontbijt als diner.
Echt Amerikaans maar dat went als je al een ervaring in dat land hebt gehad.
Buitenhut op onderste dek maar prima in orde en schoon. Geluid van de motoren wel te horen maar dat went ook. Blij dat ik geen binnenhut met raam aan de royal promenade had. Misschien is Triëst beter dan Koper in Slovenië ? Excursies niet geboekt; veel te duur. Ben met Pieter en Simon van mening dat een shuttle naar een centrum wel gratis mag zijn. Kijk uit naar een volgende cruise !

En couple, Sep 2011
"Top schip"traduire
brenda
Loisirs

11/09/2011 2e keer op dit schip, 4e keer cuise met Royal Caribbean. Alles perfect voorelkaar, supermooi schip. De bestemmingen deze keer wat minder (Koper, Bari,Ravenna) maar Dubrovnik en Venetie maken het zeker weer helemaal goed! volg keer absoluut weer met RC !

1 2 3 4 5 6 7 8 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?