Avis Bâteau de croisière Zeelandia

21 décembre 2014

Zeelandia
Avis Bâteau de croisière Zeelandia
Haven Piscaderabaai Z/N, Curaçao

Bâteau de croisière Zeelandia a obtenu une note de 9,5 de 10, basé sur 32 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bâteau de croisière Zeelandia pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Curaçao ! Vous pouvez également trouver 165 Photos concernant Bâteau de croisière Zeelandia sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Bâteau de croisièreZeelandia.

1 2 3 4 suivant

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2012
"Hopi master!"traduire
Marcus, Lein en Tie...
Loisirs

04/07/2012 Het was wederom weer in een woord "geweldig". Heerlijk genieten van zon, zee (een buitje op zijn tijd), lekker eten, drinken en goed gezelschap. Wat wil een mens nog meer? Voor onze kleine man was ook alles top geregeld. Oom Bas zorgde voor de liedjes, oma Henriette voor een spelletje en opa Rob liet de stuurhut zien!

En couple, Juin 2012
"Geweldig!"traduire
jan willem huiskamp
Loisirs

28/06/2012 Zon, zee, lekker eten en drinken, prachtige muziek aan boord, kortom twee fantastische mini vakanties in onze vakantie.
Henriette, Bas en Rob hebben ons de prachtigste plekjes van klein en groot Curaçao laten zien. Ik raad dan ook iedereen aan een trip met de Zeelandia te maken.

Jan Willem en Sandra Huiskamp

En couple, Mar 2012
"Op en top verwennerij"traduire
nicolaes
Loisirs

12/04/2012 Als je gezelligheid zoekt moet je zeker bij hun zijn!!!
Er is niks op af te keuren.Alles wat je hartje verlangde was er,eten ,sfeer ,lekker bed ,drank , huishoudelijke sfeer...echt alles!Ze doen alles om u en de rest een geslaagde boottrip te doen beleven.Rob,Henriette& Bas...respect DUCHI!!!!

En couple, Fev 2012
"De beste manier om klein Curacao te bezoeken"traduire
Jurgen en Jessy
Loisirs

25/03/2012 Wij mochten na onze trouwdag, onze huwelijksreis op de Zeelandia vieren. Dit is zeer zeker de beste manier om klein Curacao te bezoeken. Dit mede vanwege het feit dat je op het schip blijft slapen en hierdoor langer de tijd hebt om de mooie onderwater wereld van klein Curacao te bewonderen. Daarnaast is de service en klantvriendelijkheid op de Zeelandia meer dan goed. Het eten aan boord is een dikke 10 waard. Wij hebben super genoten en kunnen iedereen aanraden om deze reis te gaan ervaren.
En wanneer de mogelijkheid zich voordoet, ook de overnachting op het eilandje zelf als ervaring te beleven.
Rob, Henriette en Bas super bedankt voor de top tijd. Wij gaan het niet vergeten.

En couple, Fev 2012
"Traumtour Zeelandia"traduire
Sylvia Kalanke
Loisirs

19/03/2012 Zwei Wochen traumhafter Urlaub auf Curacao, davon die letzten vier wunderschönen Tage auf der Old Ladie Zeelandie. Es ging 2 Tage auf die Nachbarinsel Klein Curacao mit traumhaften Strand und Schildkröten beobachten unter Wasser. Die anderen 2 Tage sind wir an der landschaftlich interessanten Westküste Bandabou entlanggefahren und haben an schönen Buchten geankert zum schnorcheln oder einfach nur relaxen. Dank Rob, Henriette und Bas sind es unvergessliche Tage geworden. Ihr seid einfach tolle Gastgeber, die uns rund um die Uhr verwöhnt haben, besonders mit sehr , sehr leckerem Essen . Auch die Sternenkunde mit Rob war einfach Klasse. Wir haben uns rundum wohlgefühlt und können euch einfach nur weiterempfehlen und am besten immer gleich für 4 Tage, damit es sich auch lohnt.
Auf ein Wiedersehen Alf & Sylvia

En voyage organisé en groupe, Fev 2012
"Dikke 10, kon niet beter!"traduire
albusinalbis
Loisirs

26/03/2012 Wij hebben een fantastische trouwerij gehad, met dank aan Henriette, Rob en Bas!

Na ons trouwen op het strand van Coral Cliff vertrokken we met vrienden, familie en hond Lucy (in een mooie gele schoolbus) richting de Zeelandia. De prachtige boot, de ontzettende gastvrijheid (niets lijkt teveel) en natuurlijk Klein Curacao hebben onze verwachtingen overtroffen. Zwemmen tussen de dolfijnen, slapen op een 'onbewoond eiland', wat een unieke ervaring is dit geweest en wat is het bijzonder om dit met onze lieve vrienden en familie te hebben meegemaakt. Het voelt alsof we een week weg zijn geweest en we kijken terug op deze dagen met een warm gevoel.

Bedankt, bedankt, bedankt! Ik denk dat we onze trouwdag ieder jaar maar moeten gaan vieren met een Zeelandia trip ;-)

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2011
"'t echte cruise gevoel + bonus: wilde dolfijnen!"traduire
Petra van Leeuwen
Loisirs

24/10/2011 Een Curaçaose taart: knapperige bodem van rusten en relaxen, een laagje gezelligheid, een laagje natuur, een zoet laagje diversiteit, afgemaakt met een mooie toef perfecte verzorging en…als spetterend hoogtepunt…geserveerd met een sausje van zwemmen met wilde dolfijnen!

Wat een mooi recept!

Ook al woon je dan een tijdje op Curacao, een weekendje weg naar Klein Curacao met de Zeelandia voelt toch echt als een vakantie. Een cruise aan boord van de Zeelandia is een betrouwbaar ingrediënt voor er even uit zijn. Door de kleinschaligheid voelt het alsof je mee vaart met vrienden, alleen hoef je niet te helpen met de afwas. Onderweg reis je samen met de andere gasten, wat maakt dat je in leuke en verrassende gesprekken verzeild raakt, en toch kan je het hele weekend je eigen gang gaan.

Zonder glimmende relingen, automatisch opklapbare loopplanken, zwembaden op het dek of koperen kompassen en andere bling bling, voel je aan boord van de Zeelandia toch de luxe die hoort bij een cruise.

En couple, 2011
"Heerlijk relaxed"traduire
juriaan

19/10/2011 Heerlijke 2 dagen gehad op Klein Curacao! Rob en Henriette zijn ontspannen mensen die ervoor zorgen dat het voelt als JOUW trip. Wil je naar de kust, wil je wat eten, wil je snorkelen, etc etc, alles is prima. Zeker een aanrader!

En couple, Oct 2011
"10 on 10!"traduire
Beatriz Guimaraes
Loisirs

20/10/2011 A high quality mini-cruise is offered for a very affordable price (and you are not treated like sardins in a can as on other trips to Klein Curaçao). The food on board is very good and entertainment ensured. The crew is very friendly, helpful and kind. Definitely worth doing when visiting Curaçao!

En couple, Aou 2011
"Fantastisch gastvrij snorkel en duikevent"traduire
chris van dongen
Loisirs

07/09/2011 Het bezoek aan Bandabou als snorkel en duiklokatie is in een woord fantastisch. De sfeer aan boord is door de gastvrije benadering van Rob (schipper en kok) en Henriette (gastvrouw en duvelstoejager) hartverwarmend!!
Een 2 daagse trip (zeer betaalbaasr) die heel lang in de genen blijft hangen.
Doen! Doen! Heel zeker doen! Een verrijking van de Curacaoer;ebnis!

1 2 3 4 suivant