Avis Bâteau de croisière Zeelandia

2 août 2014

Zeelandia
Avis Bâteau de croisière Zeelandia
Haven Piscaderabaai Z/N, Curaçao

Bâteau de croisière Zeelandia a obtenu une note de 9,5 de 10, basé sur 28 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bâteau de croisière Zeelandia pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Curaçao ! Vous pouvez également trouver 136 Photos concernant Bâteau de croisière Zeelandia sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Bâteau de croisièreZeelandia.

1 2 3 suivant

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2012
"Hopi master!"traduire
Marcus, Lein en Tie...
Loisirs

04/07/2012 Het was wederom weer in een woord "geweldig". Heerlijk genieten van zon, zee (een buitje op zijn tijd), lekker eten, drinken en goed gezelschap. Wat wil een mens nog meer? Voor onze kleine man was ook alles top geregeld. Oom Bas zorgde voor de liedjes, oma Henriette voor een spelletje en opa Rob liet de stuurhut zien!

En couple, Mar 2012
"Op en top verwennerij"traduire
nicolaes
Loisirs

12/04/2012 Als je gezelligheid zoekt moet je zeker bij hun zijn!!!
Er is niks op af te keuren.Alles wat je hartje verlangde was er,eten ,sfeer ,lekker bed ,drank , huishoudelijke sfeer...echt alles!Ze doen alles om u en de rest een geslaagde boottrip te doen beleven.Rob,Henriette& Bas...respect DUCHI!!!!

En couple, Fev 2012
"De beste manier om klein Curacao te bezoeken"traduire
Jurgen en Jessy
Loisirs

25/03/2012 Wij mochten na onze trouwdag, onze huwelijksreis op de Zeelandia vieren. Dit is zeer zeker de beste manier om klein Curacao te bezoeken. Dit mede vanwege het feit dat je op het schip blijft slapen en hierdoor langer de tijd hebt om de mooie onderwater wereld van klein Curacao te bewonderen. Daarnaast is de service en klantvriendelijkheid op de Zeelandia meer dan goed. Het eten aan boord is een dikke 10 waard. Wij hebben super genoten en kunnen iedereen aanraden om deze reis te gaan ervaren.
En wanneer de mogelijkheid zich voordoet, ook de overnachting op het eilandje zelf als ervaring te beleven.
Rob, Henriette en Bas super bedankt voor de top tijd. Wij gaan het niet vergeten.

En voyage organisé en groupe, Fev 2012
"Dikke 10, kon niet beter!"traduire
albusinalbis
Loisirs

26/03/2012 Wij hebben een fantastische trouwerij gehad, met dank aan Henriette, Rob en Bas!

Na ons trouwen op het strand van Coral Cliff vertrokken we met vrienden, familie en hond Lucy (in een mooie gele schoolbus) richting de Zeelandia. De prachtige boot, de ontzettende gastvrijheid (niets lijkt teveel) en natuurlijk Klein Curacao hebben onze verwachtingen overtroffen. Zwemmen tussen de dolfijnen, slapen op een 'onbewoond eiland', wat een unieke ervaring is dit geweest en wat is het bijzonder om dit met onze lieve vrienden en familie te hebben meegemaakt. Het voelt alsof we een week weg zijn geweest en we kijken terug op deze dagen met een warm gevoel.

Bedankt, bedankt, bedankt! Ik denk dat we onze trouwdag ieder jaar maar moeten gaan vieren met een Zeelandia trip ;-)

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2011
"'t echte cruise gevoel + bonus: wilde dolfijnen!"traduire
Petra van Leeuwen
Loisirs

24/10/2011 Een Curaçaose taart: knapperige bodem van rusten en relaxen, een laagje gezelligheid, een laagje natuur, een zoet laagje diversiteit, afgemaakt met een mooie toef perfecte verzorging en…als spetterend hoogtepunt…geserveerd met een sausje van zwemmen met wilde dolfijnen!

Wat een mooi recept!

Ook al woon je dan een tijdje op Curacao, een weekendje weg naar Klein Curacao met de Zeelandia voelt toch echt als een vakantie. Een cruise aan boord van de Zeelandia is een betrouwbaar ingrediënt voor er even uit zijn. Door de kleinschaligheid voelt het alsof je mee vaart met vrienden, alleen hoef je niet te helpen met de afwas. Onderweg reis je samen met de andere gasten, wat maakt dat je in leuke en verrassende gesprekken verzeild raakt, en toch kan je het hele weekend je eigen gang gaan.

Zonder glimmende relingen, automatisch opklapbare loopplanken, zwembaden op het dek of koperen kompassen en andere bling bling, voel je aan boord van de Zeelandia toch de luxe die hoort bij een cruise.

En couple, 2011
"Heerlijk relaxed"traduire
juriaan

19/10/2011 Heerlijke 2 dagen gehad op Klein Curacao! Rob en Henriette zijn ontspannen mensen die ervoor zorgen dat het voelt als JOUW trip. Wil je naar de kust, wil je wat eten, wil je snorkelen, etc etc, alles is prima. Zeker een aanrader!

En couple, Aou 2011
"Fantastisch gastvrij snorkel en duikevent"traduire
chris van dongen
Loisirs

07/09/2011 Het bezoek aan Bandabou als snorkel en duiklokatie is in een woord fantastisch. De sfeer aan boord is door de gastvrije benadering van Rob (schipper en kok) en Henriette (gastvrouw en duvelstoejager) hartverwarmend!!
Een 2 daagse trip (zeer betaalbaasr) die heel lang in de genen blijft hangen.
Doen! Doen! Heel zeker doen! Een verrijking van de Curacaoer;ebnis!

En couple, Aou 2011
"Met volle teugen genoten op het water"traduire
Sebastiaan en Yvonn...
Loisirs

09/09/2011 Wij hebben deelgenomen aan de Sunsettrip, een trip van 16u tot ongeveer 20u, waarbij werd gevaren langs een deel van de kust van Curacao (in de richting van Westpunt). Tijdens deze trip hebben we prachtig gesnorkeld (zo ver kom je niet vanaf het strand!) genoten van het uitzicht, de ondergaande zon en de sterren, gezellig aan de bar gezeten en dat alles onder het genot van drankjes en hapjes. Super ontspannen, en volop genoten! Mede dankzij de gastvrijheid van Rob en Henriette, waarvoor nogmaals dank!!

En couple, Aou 2011
"Erg leuk, een heel andere curacao"traduire
Marc en Linda
Loisirs

03/09/2011 kleine schip, weg van de drukte, onbewoond ijsland bezoeken, dolfijnen, schilpaden en miljoene tropische visjes gezien... eenvoudige accomodatie en simpel maar wel heel lekker en meer als voldoende te eten....toch heel erg leuk!

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2011
"De leukste manier om klein curacao te bezoeken"traduire
Fam. Oosterbaan
Loisirs

14/08/2011 Wij zijn 8 en 9 augustus met de Zeelandia naar klein Curaçao geweest.
De meeste boottrips naar klein Curaçao zijn dagtrips, de Zeelandia biedt de mogelijkheid om een 2 daagse tour te doen.
Hierdoor kun je op een relaxte ontspannen manier klein Curaçao ontdekken.
Wij hebben ons heel erg vermaakt met duiken, snorkelen, loungen, heerlijk eten en wandelen op klein Curaçao.
Rob en Henriette zijn zeer gast vrij en doen er alles aan om het naar je zin te maken.
Ook onze kinderen van 15 jaar kijken terug op 2 leuke dagen.
Kortom een echte aanraadde.

1 2 3 suivant